HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

23.rész

Izuka 2008.01.21. 13:53

Egészen Westwood-ig szívattam szegény Dean-t. Hol megelőztem, hol tök közel mentem a hátuljához. Egyszer csak csörgött a mobilom. Megnéztem, Dean volt az.

-Nah mi van?-kérdeztem.

-Az, hogy mit szívatsz? Ha összetöröd a kocsim, esküszöm, hogy...

-...Dean csak azt akarja mondani, hogy finomabban vezess.-kapta ki Sam a telefont Dean kezéből.

-Először is, nem vagyok olyan béna, hogy nekimenjek. Másrészt, én vigyázok a kocsimra, és nem fogom egy Impala miatt összetörni. Szóval ne aggódjon. Jha, és üzenem neki, hogy én már meguntam ezt a vánszorgó tempót, szóval..-letettem a mobilt, a kocsija mellé hajtottam. Küldtem egy puszit, persze önelégült mosollyal, majd továbbhajtottam. Többet nem szórakoztam, hanem csak mentem. 5 perccel előbb odaértem. A városzéli benzinkútnál vártam be őket. Addig gyorsan tankoltam, meg lemostam a szélvédőt.

-Szép kocsi.-lépett oda mellém egy pasi.

-Köszi.-mondtam. Ahogy ránéztem, megállt a lélegzetem. Olyan helyes volt.

-Justin vagyok.

-Én meg Cathrine, vagyis csak Cat.

-És mijáratban itt Westwood-ban? Mert gondolom nem idevalósi vagy.

-Ezt honnan veszed?

-Mert egy ilyen szép lány már biztos feltűnt volna a nemsemmi kocsijával.

-Igaz, tényleg nem idevalósi vagyok. Csak átutazok.-mosolyogtam. Wáó, hát nemsemmi pasi volt. Így flörtölgettünk tovább, amíg meg nem érkeztek Sam-ék.

-Hát Cat, te aztán jól hajtod a kocsid.-jegyezte meg viccesen Sam.

-Ő meg ki?-mutatott Justin-ra Dean.

-Ő Justin. Itt dolgozik, mint autószerelő.-világosítottam fel.

-Aha.-húzta Dean a száját. Csak nem zavarja?

-Mehetünk tovább?-érdeklődött Dean, miután megunta, hogy még mindig Justin-nal flörtöltem.

-Persze. Akkor jössz?-fordultam oda Justin-hoz.

-Mi van?-kérdezték kórusban Sam-ék.

-Ti vagytok az unokatesói, ugye? Cat mesélte, hogy ő is imád gyorsulni, és felajánlottam, hogy jöjjön el egy versenyre.

-Pompás.-kezdett ideges lenni Dean. Nah jó, lehet, hogy nem kellett volna, azt hazudnom, hogy az unokatesóim...

 -Akkor menjünk.-javasoltam.

-Justin, jössz velünk?-kérdezte Dean.

-Kösz, de inkább a Shelby-t választom.

-Szerintem meg inkább Cat-et.-morogta Dean.

-Nah menjünk.-mondtam, majd kocsiba pattantunk Justin-nal és elhajtottunk. Dean-ék jól lemaradtak.

-Nem mész egy kicsit lassan?-kérdezte Sam Dean-t.

-Minek hajtsam a kislányt?-simogatta meg a kormányt.

-Különben is. mit izéltél?

-Mi? Én nem izéltem.

-Persze.-mondta Sam, majd elgondolkozott.-Te féltékeny vagy.-bökte ki.

-Mi? Dehogy.-tiltakozott Dean.

-Nem hazudj! Belezúgtál Cat-be.-Dean nem szólt semmit, csak az utat bámulta

-És féltékeny vagy. attól tartasz, hogy ez az autószerelő lecsapja előled.-Dean még mindig nem szólt, hanem babrálni kezdte a rádiót.

-Miért nem ismered be?

-Hé öcsi. Nem keverjük a munkát a magánélettel.

-Cat neked csak egy munka?-rökönyödött meg Sam.

-Figyelj öcsi. Mi ezt az egészet ketten kezdtük el. Cathrine nem való közénk.

-Te meg miről beszélsz?

-Az, hogy folyton vele foglalkozol. Meg őt véded.

-Dehogy védem. És azért foglalkozok vele, mert valakinek azt is kell. Ha te egyszer nem teszed meg.

-Mi? Dehogynem.

-Valóban? És hányszor kérdezted tőle, hogy hogy van?

-Háát...

-Ezaz. Te csak egy munkát, meg esteleg egy jó csajt látsz benne. Nem is ismered, akkor meg hogy eshetsz bele?

-Először is nem estem bele, csak bejön.

-Pedig ha megismernéd, akkor rájönnél, hogy mennyire hasonlítotok.-vágott közbe Sam.

-Kétlem.

-Akkor vázolom. Cat az a lány, aki összetartotta az egyre jobban széthulló családot, ő volt a békebíró mindenki között. Hatalmas súly nehezedett rá. Az apjára, mint példaképére tekintett. A húgát meg úgy védte mindig, mint valami tigris. Rengeteg düh, meg bosszú lehet benne. Elvesztette az apját, majd a testvérét, a barátját. Megtudta a szörnyű családi titkot, hogy az apja mivel foglalkozott valójában, és hogy miatta halt meg. Ennyi mindent el kellett vislenie, pedig még csak 18 éves. És mégse látszik rajta semmi sem. És ez a "munkád" nem emlékeztet valakire?

-Rám?-rökönyödött meg Dean.

-Igen, rád. Azonos a múltatok, a sorsotok, az egész gondolkodásmódotok. Szerintem ennél jobban hozzádillő csajt nem találsz.

-Hát Sammy. Lehet benne valami. Annyira más, ha Cathrine közelében vagyok. Olyan fura érzésem van. Tök idegesít, meg minden, mégis jó.

-Hát bátyus. Ez lenne a szerelem.

-Mi? Kizárt!-ijedt meg Dean.

-Hát te tudod.-mosolygott Sam.

-De ő akkor is olyan más, mint a többi csaj.-gondolkozott el Dean.

-Dean. Te tényleg beleestél.

-Lehet. De el ne mondd neki!-mordult rá.

-Éppolyan gyerekesek vagytok mindketten.

-Mi?

-Semmi.-zárta le Sam.-Itt fordulj be!

 

Szegény Chevy Impala....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr82305829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wikike 2008.01.26. 12:28:21

huh ey annzira jó.ird akovit...koszi!pux
süti beállítások módosítása