HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

118.rész

Izuka 2009.04.23. 17:56

-Nah jó. Az egyik variáció, hogy valamiféle démonok.

-De hát nem azt mondtátok még ezelőtt, hogy démonok csak élő embert szállhatnak meg?-vontam kérdőre őket.

-Hát elvileg de. De plusz pont jár, mert figyeltél.-viccelt Dean. Nem díjaztam.

-Lehet, hogy ezek valamiféle felsőbbrendű démonok.-elmélkedett Sam.

-Valóban? És ha démonok, akkor miért nem bántottak eddig, vagy mégis mi a céljuk velem?

-Per pillanat még nem tudjuk. Először annak kell utánajárni, hogy démonok-e.

-Igen? És mégis hogyan?-néztem rájuk kérdően.

-Több mód is van rá, de ezeket neked kell véghezvinni. Az egyik dolog, ami visszarettenti őket az a....

-Só.-fejeztem be.-Tudom, mint ahogy a szentelt víz is ilyen. Ezeket már mint elmondtátok.

-Nah jha, de nem hittük volna, hogy meg is jegyzed.-döbbenet ült ki Dean arcára.

-Heti 5, esetenként 6 alkalommal egy kávézóban dolgozom napi 8-10 órán át, és mi nem egy noteszbe írogatjuk a rendeléseket. Mindent a fejünkben kell tartani. Fél év után olyan lesz az agyad, mint egy szivacs. Azután már mindent megjegyzel.-világosítottam fel őket.

-Rendben. És meg tudod csinálni?

-Mégis hogyan? Löttyentsek véletlenül rájuk egy üveg vizet, amiben rózsafűzér úszkál?

-Valahogy így.

-Fiúk, ez kész agyrém. Nem hiszem el, hogy ilyenbe keverdtem. Nektek folyton ilyen az életetek? Kétlem, hogy ezt én bírtam.

-Pedig helyenként még élvezted is ezt az életformát.-mosolyodott el Dean.

-Nah jó, ennyi épp elég volt mára. Inkább hazamegyek.

-Ne vigyünk el?

-Nem, köszi. Hazatalálok. Sziasztok.-azzal kiszálltam a kocsiból, és elindultam haza.

Démonok? Angie-ék? Ez kész lehetetlenség. Már hogy lehetnének démonok, hiszen olyan emberiek. Nincs bennük semmi természetfeletti. Jesszus, hogy kerülhettem ilyen helyzetbe? Nah mindegy, nem siránkozhatok, most már utána kell járnom.

-Hol voltál eddig?-kéredzte Angie, mikor beléptem az ajtón.-Már kezdtem aggódni. Mi történt közted és Ram között. Mióta hazaért, nem akar egyikünkkel sem beszélni.

-Kissé ingerült voltam ma, és egy gyenge pillanatomban megmondtam neki a magamét.

-Mégis mit?

-Azt, hogy nekem kicsit sok, hogy folyton velem akar lenni. Mármint egy házban élünk, nem elég neki, hogy itthon folyton együtt vagyunk?

-Jhaj, te meg a nagy szabadságvágyad.

-Hiszen ismersz.-mosolyodtam el egy kicsit.

-Igen. De Cat, nem hiszem el, hogy nem szúr szemet.

-Mármint mi?

-Jahj lányom. Ram teljesen beléd van esve. Pedig ez nála nem gyakran történik meg, én már csak tudom.

-Mit mondtál? Teljesen belém van esve?-hüledeztem.

-Hol hordod te a szemed?-fogta a fejét Angie.

-Oké, hogy nem vagyok neki közömbös. Ezt eddig is tudtam. De nem túlzol azzal, hogy teljesen belém esett?

-Nem, egyáltalán nem. És tudod honnan tudom? Onnan, hogy mondta. És ő nem szokott dobálozni ilyenekkel.

-Nah jó, ez egy kicsit sokkolt. Ezt tényleg nem is sejtettem.

-Hát most már tudod.

-Azt hiszem beszélnem kellene vele.

-Szerintem is. Fent van a szobájában. Menj csak!-unszolt Angie.

Persze egész végig csak az járt a fejemben, hogy ők nem lehetnek démonok, hiszen olyan...olyan emberiek. De gondoltam most vagy soha, ha felmegyek Ramie-hoz, tisztázhatok pár dolgot. Először a konyhába mentem egy kancsóért, meg két pohárért. A kancsót teleengedtem vízzel, majd felfutottam a szobámba. Kellett vagy 5 percig kutakodnom,  hogy megtaláljam a rózsafűzéremet; igen, nekem olyan is van. Szóval most vagy soha. Bekopogtattam Ramie ajtaján. A kancsót próbáltam takarni, mert bár egy műanyag zöld színű kancsó volt, szóval rögtön nem szúrt volna szemet az alján úszkáló rózsafűzér, de azért észre lehett venni.

-Hagyj békén!-kiabálta kifelé.

-Ramie, Cat vagyok. Bemehetek?

-Miért? Máris hiányzik a tapadásom?-eléggé sértődött hangja volt.

-Ne haragudj! Csak rossz napom volt.-muszáj nyugodtnak maradnom.

-Gyere!-mondta nem túl mézes-mázos hangon. Benyitottam.

-Az meg mi?-bökött a kezem felé. Nah ennyi volt, ki is szúrta a rózsafűzért.

-Csak víz.-mondtam ártatlan arcot vágva.-Elfogyott az üdítő. Különben is egészséges a víz.-leültem az íróasztalához, majd hátat fordítva neki öntöttem a poharakba. Ezután a kancsót gondosan elrejtettem egy könyvkupac mögé.

-Tessék, itt van.-ültem le az ágya szélére, és átnyújtottam neki a poharat.

-Köszi.-vette el, majd belekortyolt. És.....semmi sem történt. Tudtam, hogy Dean-ék tévednek, ők nem lehetnek démonok. Viszont most akkor egy nagyon kínos beszélgetés fog következni.....jhaj nekem.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr491082396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frella 2009.05.24. 12:34:58

jahj de elcsendesedtünk:)... remélem azért nem csak én nézegetem még a blogot nap mint nap h van e újabb bejegyzés:)

Ildy 2009.05.25. 14:54:14

@Frella: Nem csak te :D
Én is benézek naponta vagy háromszor. De komit elfelejtettem írni.:$ Hogy egy ismerősömet idézzem :"Az Isten csapkodja meg a számat a heréivel." :D:D
Írj Izu *.*
Pussssz(K)

Zsöni 2009.05.30. 14:32:17

nem csak ti nézegetitek nap mint nap..én is,de soha nem látok új részt..remélem ez megváltozik és lassan elkezdi íri..
Izu ííírrrjjj!!mert már várjuk
puszika

Zsöni 2009.06.17. 16:33:47

Valaki nem tudja,hogy míért nem ír Izu már hónapok óta?
puszi

Frella 2009.06.20. 12:04:25

@Zsöni: én sajna nem tudom:S..de remélem nincs semmi baja:S:S

dora0329 2009.06.20. 21:39:42

lehet, hogy Izunak a vizsgaidőszak, ezért nemtud írni, nyugi van?d

dora0329 2009.06.20. 21:40:50

na ezt értelmesen megírtam, szóval még lehet hogy vizsgaidőszak van neki és tanul:D,na ezt akartam elsőre is:P

Zsöni 2009.06.26. 14:11:54

Én is remélem,h semmi baja remélem is ,h csak a vizsga időszak miatt nem ír.köszönöm válaszotokat szép napot puszika

dora0329 2009.08.14. 21:20:05

Oké, na most már feladom, Izu abba hagytad?????Válaszolj, már izgulunk!!Tudom, hogy tavaly is valahogy ilynekor jöttél haza külföldi munkából, de hát na már hónapok óta nem írsz, hogy mi van veled.Izu!!!!Hova tűntél????,
süti beállítások módosítása