HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

Élek!!!!

Izuka 2009.09.01. 23:41

Legelőször is bocsánatot szeretnék kérni mindenkitől. Ne haragudjatok, hogy eddig nem jelentkeztem, de szó szerint fenekestül felfordult az életem. Az a helyzet, hogy nagybátyám Ausztriában dolgozik, és kimentem hozzá egy hétvégére még május elején. Tényleg csak pár napig maradtam volna, és utána go haza, de közbejött valami, vagyis valaki. Oké, tudom, magánügy, de tartozom annyival, hogy elmondjam. Nagybátyám bemutatott egy új, fiatal és idézem őt "épp hozzád való" munkatársának, Mathias-nak. Hát igen, igaza volt; épp hozzám való. Még szerencse, hogy makogok valamennyire németül, így megértettük egymást. Szóval kitolódott az a pár napos kiruccanás majd két hetesre. Aztán hazajöttem vizsgaidőszakra, utána pedig rögtön megkezdtem a gyakorlatomat, amit a suli előírt. Elvileg 9 hét volt, de nekem sikerült 7 hét alatt ledolgoznom, a kötelezően előírt 360 órát. Balatonnál dolgoztam egy szállodában, ami kb. 120 km-re volt onnan, ahol lakom. Egy ismerős nyaralójában éltem addig, és ami a legszörnyűbb: net és tv  nélkül, mert az nem volt bevezetve. Aztán mikor befejeztem a gyakszit, rá 3 napra már újra kint voltam Ausztriában. És ott voltam egészen aug. 31-ig. De most újra visszatértem a sulipadba, és a sztori folytatásához. Nem tudom, hogy egyáltalán lesz-e kedve majd még valakinek olvasni, azok után, hogy ilyen sokáig nem voltam. Azt sem kérhetem, hogy értsétek meg, nem igazán volt rá időm. Őrült nyaram volt, az tény. De most ismét minden a régi kerékvágásban zötyög tovább. Remélem, azért majd néha idepillantotok még erre az oldalra...
Puszilok mindenkit, és ne haragudjatok:
Izu

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr51354412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balatonrajongó 2009.09.02. 08:35:58

helo, a www.balatoniwiw.hu szemlézte a blogodat (Balaton szóra), így találtam Rád! Ha van kedved a legmodernebb web 2.0 felületen megosztani a Balaton rajongókkal mindazt amit szeretnél, itt regizhetsz:
www.balatoniwiw.hu/main/authorization/signUp?

Üdv és szép napot!

Karcsi

Frella 2009.09.02. 13:48:56

szerintem megnyugodhatsz mert nézni fogjuk a blogot:D..jó kis nyár lehetett:P:D...szeretüünk:$..puszi

dora0329 2009.09.02. 21:21:07

Izu végre visszatért!!!
Én nagyon szivesen olvasom továbbra is a blogod ha írsz. Már várom a folytatást!pussz

Ildy 2009.09.05. 13:03:14

Juppííí :D
Örülünk neked Iza izgalmas nyár lehetett :D
Természetesen én is olvasni fogom a blogot, ha már a kezdetektől rajongód vagyok. ;)
Soksok puszi (K)

Zsöni 2009.09.06. 19:02:02

Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történetet már jó lenne.puszika
süti beállítások módosítása