HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

114.rész

Izuka 2009.03.25. 20:24

-Vajon ki lehet ez a pasi?-elmélkedett Sam a kocsiban.

-Mindegy. Induljunk haza.-mondta egyhangúan Dean.

-Hogy micsoda?-csodálkozott el Sam.

-Jól hallottad Sammy, menjünk haza. Mint látod, Cat-nek már új élete van. Mégis hogy jövünk mi ahhoz, hogy tönkretegyük?

-Nem hiszek a fülemnek Dean. Hallod egyáltalán, hogy mit mondasz?!-háborodott fel Sam.-Ez nem Cat új élete, ez egy nagy átverés, egy illúzió. Tudom hogy az a pasas idegesít, aki Cat-et ölelgette...

-Mi? Dehogyis.

-Jha, persze. Dean Winchester sose féltékeny. De ezt akkor sem hagyhatjuk. Gondolj a lányodra!

-Igazad van Sammy.-látta be Dean.- Ennek utána kell járnunk.

-Nah végre. Valami halvány rész a régi Dean-ből.

-Jaj, kussolj már!

Nagy lendülettel belekezdtem a mesélésbe, és el is mondtam Ramie-nak, hogy megkeresett két pasi, akik azt mondták, hogy rendőrek, de közben meg mégsem voltak azok. Aztán valamiért hirtelen abbahagytam, valahogy mégsem találtam olyan jó ötletnek, hogy ezt mind elmondjam neki. Hiszen akkora nagy hülyeségnek látszott; ezt ugyse hinné el, vagy azt mondaná, hogy csak kitalálták, és biztos valami más szándékuk van velem. Szóval azt már nem mondtam el, mivel kerestek meg; csak annyit mondtam, hogy a beszélgetés végén kiderült, hogy igazából nem is engem kersetek. Oké, oké, ez baromira hülyén hangzott, és tuti, hogy nem hitte el, de mindenesetre nem kérdezősködött.
Mikor hazaértünk én fáradságra hivatkozva felmentem a szobámba. Elterültem az ágyon, és próbáltam higgadtan átgondolni a mai napot. Miért velem történik ilyen? Aztán elkezdtem mászkálni a szobámba. Épp csak kipillantottam az ablakomon, amikor megakadt a szemem egy ismerős járgányon. Nah ne, ezek tényleg nem szállnak le rólam? Leszaladtam a lépcsőn, felkaptam a kabátom, és kiindultam.

-Hova mész?-kérdezte Jay.

-Levegőzni. Szörnyen hasogat a fejem.-mondtam szenvedő arccal. Jó, ez másnál lehet, hogy nem jönne be, de én tényleg ki szoktam menni, ha nagyon fáj a fejem. Jay-ék is tudják, hogy nekem ez segít. Szóval nem gyanítottak semmit sem.

Kint aztán tök dühösen odavágtattam a kocsijukhoz.

-Mi a fenének követtek engem?-tártam ki a kocsi ajtaját.

-Tudd meg Cat, hogy nem hagyunk addig békén, amíg nem hallgatsz minket teljesen végig, és nem működsz együtt velünk.

-De azt áruljátok el, hogy mi a fenének?! Mit érdekellek ennyire titeket?-teljesen ideg voltam.

-Mert fontos vagy nekünk, és szinte a családunk voltál.-mondta Sam.

-Jha, eléggé a családunk része.-mormogta Dean.

-Hogy mi? Talán rokonok lennénk?-értetlenkedtem.

-Bizonyos értelemben.-vont vállat Dean.

-Ami azt illeti neked...-kezdett bele Sam, de Dean akkorát könyökült Sam-be, hogy elcsuklott a hangja.

-Ez most nem lényeg Sammy.-préselte ki a fogai közül Dean.

-Jha, hogy ez nem lenne lényeg? Tehát akkor mi a fenét is kellene végighallgatnom? Netalán az izgi részeket kihagynátok a sztoriból?-teljesen fel voltam háborodva.-Na ki vele! Mit titkoltok? Talán a féltestvéretek vagyok, esteleg valamelyikőtök csaja? Vagy mi a fene? Mégis milyen kapcsolat fűz hozzátok?

-Nyugodj le Cathrine!-szólt rám Dean.

-Senki sem hív Cathrine-nek.-vágtam morcos arcot.-Nah de most akkor két lehetőségetek van...

-Tipikus Cat; mindent meg akar szabni.-nevetett Sam.

-Haha. Én nem vagyok vicces hangulatomban.-morgolódtam.-Szóval az egyik lehetőség: megígérem, hogy türelmesen végighallgatom a sztoritokat, de csak akkor, ha mindent elmondtok rólam, amit tudtok, és semmit sem hagytok ki. A másik: hát másik nincs. Szóval vagy a teljesn igazság, vagy a feljelentés zaklatásért.

-Inkább az igazság. Már így is köröznek minket. De neked meg azt kell megígérned, hogy elmondasz mindent magadról, amit csak tudsz. A múltadról, a családodról, az ismerőseidről, és legfőképp azokról, akikkel együtt laksz. Így rendben leszünk?-kérdezte Dean.

-Rendben.-bólintottam rá határozottan.-Bemegyek szólni, hogy találkám lesz egy ismerősömmel. Így nem kezdenek el keresni.

-Oké. Megvárunk.

Gyorsan befutottam, és azt mondtam, hogy felhívott egy barátnőm, akinek szerelmi bánata van, és kell neki egy váll, ahol kisírhatja magát. Azt is hozzátettem, hogy nem tudom, mikor érek haza, szóval lehet, hogy ott alszom. Simán elhitték. Félelmetes, milyen jól tudok hazudni.

-Oké, akkor menjünk.-ültem be a hátsó ülésre, és ezzel elhajtottunk.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr671025646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dora0329 2009.03.27. 15:49:14

Juhú, ez már döfi, Izu ne sokáig várass minket a következő részéig please, please, please:DDDDD

Frella 2009.03.27. 18:07:48

csatlakozom az előttem íróhoz:D...háát ez is csúcs lett :P...hajrá:)

Frella 2009.03.27. 18:08:42

jut eszembe..gondolom szoktátok nézni az Odaátot:P...látta már vki a harmadik évadot?...ha nem akkor csak ajánlani tudom mert nagyon jó:D

Ildy 2009.03.27. 21:02:38

Én már a négyet nézem :D:D

Ez a rész is whááá *-*
Nagyon jó :D

Frella 2009.03.27. 22:19:44

a négyes évad is tök jó:P...a 13dik rész asszem amikor van benne több olyan jelenet amikor fiatalok..és olyan éédik:D...meg a Dean-t alakító idősebb srác olyan helyes:$ :P..

Ildy 2009.03.28. 13:19:50

Jajj kicsi Sammy *-*
imádom azt a kissrácoooot :D(L)
igenigen "kicsi" Dean is helyes ;):D:D

Zsöni 2009.03.28. 17:45:39

ez nagyon jó rész!!nem mintha a többi nem lenne az:-)
folytasd gyorsan:d
puszi
süti beállítások módosítása