HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

79.rész

Izuka 2008.06.01. 21:33

Kisebb csoportokra oszlottunk, amíg okoskodtunk a megoldásokon. Riley Chad-del tanakodott, Jo Sammy-vel, én meg Samantha-val. Szóval nagyban társalogtunk Sam-mel az élete megmentésén, amikor odatoppant Sammy. Adott egy puszit Sam arcára, és megkérdezte:

-Nah édes, jutottatok valamire?

-Hát ez?-értetlenkedtem.-Ti meg ketten együtt?

-Igen.-mondta Samantha tök nyugodtan, mintha olyan természetes lenne. Mármint nekik biztos az volt, de nekem még új.

-Aha.-csak ennyit tudtam kinyögni. Persze, hogy örültem nekik, de valahogy rosszul is esett. Ahogy néztem őket, miközben beszélgetni kezdtek egymással, láttam, hogy mennyire egy hullámhosszon vannak, és hát éltek át egysmást, de mégis olyan jól megvoltak. És hát eléggé sivár a helyzetük, mégis látszik rajtuk, hogy boldogok. Ellenben velem.

-Cat? Itt vagy?-zökkentett ki Sammy.

-Mi? Jha, itt. Csak elkalandoztam kicsit.

-Nah, azt mondtam, hogy van egy sejtésem, hol lehet Dean.

-Micsoda? Akkor miért nem indultál utána?

-Mert én nem mehetek oda.

-Mi az, hogy nem mehetsz oda?

-Azért mert ahol lehet, az nem más, mint egy dead town, azaz halott város.

-Halott város?-néztem rájuk elég hülyén.

-Igen.-vette át a szót Samantha.-A földön több halott város van, ami nem más, mint halottak lakhelye, valamint a legfőbb gonoszak tanyája. Élő ember önszántából nem teheti be a lábát, és nem is találhatja meg. Kivéve, ha erőszakkal viszik oda, vagy

-Ha a kiválasztott az.-fejezte be Sammy.

-Magyarul én juthatok csak oda közülünk?-kérdeztem.

-Igen.-felelték egyszerre.

-Szuper, és mégis hogy?-huppantam le az ágyra. Sammy elővett egy ócska térképet, és odatette elém.

-Tessék, itt van Dean fegyveres táskája.-nyújtotta oda.

-Mit csináljak vele?

-Majd használd. És itt egy kés.

-Mi van? Nagyon lemaradtam.

-Cat. A véred kell ahhoz, hogy megtaláljuk a várost.

-Most ti tényleg oda akartok küldeni tök egyedül?-ijedtem meg.

-Van más választásunk?

-Huu, de én.....

-Micsoda Cat?

-Én...-nagy levegőt vettem, mert nehezemre esett így mindenki előtt kimondnai.-...én félek.

-Jhaj Cat.-ölelt meg Samantha.

-Figyelj Cat! Én is félek, és szerintem közülünk mindenki, és ha annyira úgy érzed, hogy nem menne, akkor nem erőltethetjük.

-De Dean....

-Ha te nem vagy képes megcsinálni, akkor senki sem tudja.

-Benne vagyok.-jelentettem ki hirtelen.

-Cat, csak egyet. Vigyázz magadra!-mondta Sammy.

-Oké, és ígérem, visszahozom Dean-t.

-Hugi, tényleg vigyázz.-aggodalmaskodott Riley.

-Caty, óvatosan.-kérlelt Chad.

-Oké gyerekek. Nem kell rögötn eltemetni.-mondtam.

-Hát Cathrine. Lehet, hogy félreismertelek.-mondta Jo.

-Nem hinném.-vetettem oda. Azért nem gyengült meg a szívem Jo iránt.

-Tessék, itt a kés.-nyújtotta oda Sam.

-Mi? Én meg nem vágom magam.-húzódtam odébb.-Magamat nem bírom kínozni.

-Akkor majd én csinálom. Fogd a táskát a kezedbe!-majd megvágta a kezem. A vér rácsöppent a térképre. Világítani kezdett egy ponton, majd elszédültem, és elájultam.

-Mi történt?-kérdezte Riley Sammy-t.

-Áttért a városba.

-De hát itt fekszik.

-Ezt nem igazán érthetjük meg, de apa egyszer mesélt erről, és azt mondta, hogy olyan lehet, mintha leklónozták volna Cat-et, és most ott van a másik teste a városban. Persze minden, ami a kezében volt, ott is ott lesz, akárcsak a táskája a fegyverekkel. De többet nem tudok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr42498401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.06.03. 17:37:14

Adott egy puszit Sam arcára, és megkérdezte:

-Nah édes, jutottatok valamire?

nah puff azt hittem elájulok :D:D:Ddejóóó ^^ írd gyorsan lécííí :D :P pussz

Ildy 2008.06.05. 13:21:13

belelátsz a fejembe :D
süti beállítások módosítása