HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

63.rész

Izuka 2008.03.30. 15:24

Egy ideje már kint sétálgattunk az utcákon, de semmi furaság sem volt. Egyszer csak megpillantottuk Samantha-t.

-Szia. Hát te mit csinálsz itt az utcán ilyen sötétben?-kérdezte Sam.-Veszélyes lehet.

-Sziasztok. A főnökömhöz mentem. El kellett volna vinnem neki pár fotót a holnapi vezércikkhez, de nem volt otthon. Érdekes, hiszen alig pár órája beszéltem vele, és azt mondta, hogy otthon lesz.

Dean és Sam itt egymásra pillantottak. Szinte olvashattak egymás gondolataimban. Semmit sem szóltak egymáshoz, de látszott rajtuk, hogy ugyanarra gondolnak.

-Talán csak el kellett valahova ugrania. Miért nem mész haza? Majd holnap leadod azt a pár fotót.-próbálta hazahessegetni Samantha-t.

-De Sam. Ezt mindenképp még ma le kell adnom, nem várhat holnapig.

-Mobilján hívtad?-kérdeztem.

-Igen, már próbáltam, de nincs bekapcsolva.

Ekkor furcsa hangokat hallottunk a nem messze lévő sikátorból.

-Tényleg haza kellene menned.-mondta Sam kissé idegesen.

-Miért? Mi a baj?

-Ezt most így nem magyarázhatom el, de hidd el, veszélyes lehet ilyenkor itt lenni.

Ekkor már két villogó szempárt is ki lehetett venni a sötétben.

-Mi az ott?-vette észre Samantha. Elkezdett felénk futni.

-Futás!-ordította el magát Dean.-Cat, Samantha-t!

 Én gyorsan megragadtam Samantha kezét és húzni kezdtem. Először fel se fogta, hogy mi van, de aztán már ő is rohanni kezdett. Sam és Dean hátrább maradtak. Mi nem néztünk vissza, hanem befutottunk egy parkolóházba. Felfutottunk a legfelső emeletre.

-Mi volt az?-kérdezte lihegve Sam.

-Ugyse hinnéd el.-legyintettem én is levegő után kapkodva.

-Olyan volt, szóval úgy nézett ki, de mintha csak káprázott volna a szemem......

-Milyen volt Sam?

-Mintha Kyle lett volna.

-Az ki?

-A főnököm. De ez képtelenség.-rázta a fejét.-Az nem is ember volt.

-Félig az.

-Mi? Miről beszélsz?-ekkor csörgött a mobilom.

-Dean, jól vagytok?-kérdeztem.

-Igen, de a vérfarkas felétek tart. Mintha ti kellenétek neki.

-Sam főnöke az.

-Pompás. Hol vagytok?

-Nem tudom. Egy parkolóházban.

-Oké, rohanunk oda. Addig keressetek valami fegyverszerűségeket.-mondta, majd lecsapta a telefont.

-Mi van?-esett kétségbe Sam, miután látta rajtam, hogy meg vagyok ijedve.

-Keressünk valamiket, amik használhatók feygverként.-mondtam, majd őrült kutakodásba kezdtem.

-Mégis mit?

-Bármit, amivel lehet szúrni, vagy ütni.

-És különben mi volt az?-kérdezte Sam, miközben ő is nagyban keresgélt.

-Ne nézz hülyének.-kezdtem bele.-De az ott egy vérfarkas volt.

-Vérfarkas?

-Vagy farkasember. Ahogy tetszik.

-Ez most vicc?

-Szerinted viccelnék?

Szegény tök meg volt ijedve.

-És az felénk tart?

-Igen. Basszus. Érjenek már ide Dean-ék.

-Félsz?-kérdezte hirtelen.

-Naná, hogy félek.

-De ne félj! Neked nem lehet. Nekem kell félni. Én még nem láttam ilyet.

-Ilyet én se.-ekkor viszont pegpördültünk a tengelyünk körül. Hallottuk, hogy már itt van a parkolóházba a vérfarkas.

-Basszus. Találtál valamit?-kérdeztem idegesen.

-Öh, egy közlekedési táblát.-mutatta a kezében lévő behajtani tilos táblát.

-Hát, az is több, mint a semmi. Én viszont semmit sem.....Basszus.-kaptam a fejemhez.-De hülye vagyok.

-Mi van?

-Ez.-vettem elő az övemre csatolt késem, és a nadrágom hátuljából a pisztolyt.-Hupsz. Bocsika. Elfelejtettem, hogy nálam vannak.

-Nem hiszem el!-rökönyödött el Sam. -Tudod használni?-kérdeztem Sam-től a puskát mutatva.

-Nem.

-És a kést?

-Legfeljebb kenyérszeletelésre. Maradok a táblámnál.

Ekkor felért Kyle oda, ahol mi voltunk. És felénk tartott.

-Most segíts apa.-fogtam erősen a kést és a pisztolyt.

 

Ildy! Ezt csak nekedXD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr4403257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.30. 17:39:19

ohhhh jaj köszönöm szépen Iza!majd elájultam a kép láttán XD közlekedési tábla hmm értem ám a dolgom XD jajj annyira tetszik ez a sztori!!!!!!gyorsan írd a következőt! puxy

Dóri 2008.03.30. 18:04:52

Izaaaa!Szadista vagy mindig a legjobb résznél hagyod abba,most tűkön ülhetek mire folytatod a sztorit.Közlekedési tábla:D....hát remélem Ildy jó nagyot tudsz vele ütni,mert különben annyit ér mint halottnak a csók:DDDD

Ildy 2008.03.30. 18:30:43

hát jah...mondom hogy értem a dolgom :D ha meg mégsem jönne össze jön Sammy drága és hősiesen megment XD de msot nem így van? :P
süti beállítások módosítása