HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

45.rész

Izuka 2008.03.01. 16:09

-Cat!-szaladt utánam Sam.

-Mi van?!-mordultam rá.

-Csak gondoltam utánadjövök.

-Minek? Jól megvagyok. Különben sem neked kellene utánamjönnöd.

-Jha. Dean ottmaradt Heather-rel. Nagyon sír, mert megbántottad....állítólag.

-Jhaj. Heather nem változott. Sajnáltatni azt tudja magát. Egyszer akkora hisztit levágott, hogy letörött a körme...Dean meg amilyen készséges, ottmaradt vigasztalni.

-Igen.-habozott Sam.

-Király.

-Hát az.

-Nah jó, kimentem apához.-mondtam, majd elindultam.

-Én is mehetek?-kérdezte hirtelen Sam.

-Mi? Persze.-bólintottam.

Odafele egy csomót beszélgettünk, és komolyan mondom, el is felejtettem, hogy Dean épp a legjobb barátnőmet vigasztalja. Kiértünk, és épp szokás szerint köszönni akartam apának, de Sam megelőzött.

-Szia Jack.-mondta. Teljesen ledöbbentem.

-Te beszélsz a halottakhoz?-kérdeztem értetlenül.

-Miért? Hiszen hallanak, csak nem tudnak válaszolni.-vont vállat.

-Végre valaki. Én is tök így gondolom, de mindenki csak kiröhögött eddig.

-Te is szoktál beszélni hozzájuk?

-Állandóan.

-Nah azt hittem, hogy csak én lehetek ilyen flúgos. Ezekszerint te is.-nevetett. Nekem is nevetnem kellett. Elég jól elcseverésztünk. Aztán hazaindultunk.

-Gondolom Dean már eléggé belemerült a vigasztalásba. Főleg ha Heather-ről van szó.-mondtam kissé idegesen útközben.

-Most mondhatnám azt, hogy Dean nem olyan, de akkor hazudnék.

-Tudom.-sóhajtottam, és már bele is nyugodtam, hogy megcsalt. Pedig ezt semmi sem bizonyítja.

-Lehet, hogy nem kellett volna annyira ajánlanom neked.

-Ezt hogy érted?

-Úgy, hogy én tudtam, hogy Dean milyen csajozós, és lehet, hogy miattam fogsz most szenvedni, ha megbánt.

-Nehogy már magad hibáztasd!-szóltam rá.

-De én is hibás vagyok. Jobbat érdemelnél.

-Az egy dolog, hogy mit érdemelnék, az meg egy másik, hogy mit kapok. Különben sem biztos, hogy megcsal. Csupán nagy az esélye.-nevettem, igaz kínomban.

-Hát Cat, nem semmi csaj vagy.

-Hát tudom.-vicceltem.

-De komoly. Nem is értem, hogy lehetsz Dean-nel együtt.-majd közelebb hajolt. Kezdett tisztázódni a szitu, hogy mire megy ez ki. Simán elhajolhattam volna előle, de valamiért nem tettem. Így hát megcsókolt. Még ekkor is ellökhettem volna, de helyette visszacsókoltam. Aztán mégis kapcsoltam, és eltoltam magamtól.

-Bocsáss meg Cat! Fogalmam sincs, miért tettem. Jesszus, hogy tehettem ezt? Hiszen te Dean barátnője vagy.-esett kissé kétségbe Sam.

-Nyugi. Nem csak a te hibád. Az enyém is. Viszont szerintem menjünk most haza. És ne beszéljünk erről! Oké?

-Rendben.

Hazafele egy szót se szóltunk egymáshoz. Mikor hazaértünk, otthon volt már Dean is...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr98360812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.03. 16:21:35


jéz...usom!XD Iza gyorsan írd a kövit annyira kíváncsi vagyok!!!na most mi lesz Sam vagy Dean?:D xXx puszy

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.04. 13:57:56

Hááát....majd kiderül, mi lesz. De még bonyolódni fogXD
süti beállítások módosítása