HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

19.rész

Izuka 2008.01.15. 16:50

-Mi van?-néztem álmosan Sam-re.

-Itt vagyunk Sunville-ben.-válaszolta.

-És minek jöttünk ide?- ültem fel a kocsiban.

-Meglátogatunk egy régi ismerősömet.-termett hirtelen ott Dean.

-Régi ismerős?-néztem kérdően.

-Ismerős, akit régóta ismerek.-nézett hülyének Dean.

-Tudom mi az a régi ismerős!-vágtam durci fejet.

-Jólvan. Ha így tisztában vagy a fogalmakkal, akkor akár mehetnénk reggelizni is.-javasolta. Nem ellenkeztem, mert már kopogott a szemem az éhségtől. Már bent szürcsölgettük a kávénkat, amikor megszólalt Sam.

-És mondd csak Dean, mikor találkozunk a régi ismerősöddel?

-Mindjárt itt lesz.-vont vállat Dean. Nem telt bele 5 perc, amikor feltűnt az ismerős. Vagyis úgy sejtettem, mert Dean nagyban üdvözölt valakit, bár én nem pillantottam fel, mert épp a helyi újságot tanulmányoztam. Csak akkor néztem fel, amikor a nevemet hallottam.

-Sarah, ő itt Cathrine.-mondta Dean. Amikor felpillantottam, azt hittem vágok egy hátast. Egy plasztik plázacica állt velem szemben. Nah, hogy ő nem csak Dean ismerőse volt, az is biztos.

-Oh, szióka Cathrine.-nyújtotta oda a kezét.

-Szia. De csak Cat vagyok.-mosolyogtam erőltetetten. Már most idegesített a csaj. Ahogy Sam-re pillantottam, megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok így.

-És mesélj csak Sarah, mi van veled?-ültette le maga mellé Dean.

-Hát, semmi.-válaszolta, majd jól bedőlt, hogy mindenki megcsodálhassa a frissen plasztikázott melleit.

-És mondd csak Sarah, hol ismerkedtél meg a mi kis Dean-ünkkel?-kérdeztem tündéri mosollyal.

-Hát a bárban, ahol dolgozom.-nyávogott.

-Tudod, Sarah táncoslány.-vágott közbe Dean.

-Áh, értem. És milyen műfaj?-idegesítettem tovább Dean-t.

-Rúdtánc.-dobta hátra a haját Sarah.

-Az komoly.-néztem Dean-re.

-Igen, elég kemény meló.-mondta tovább Sarah. Ez a csaj nem csak kívülről látszik hülyének, belülről is az.-Gyertek el este.-javasolta.

-Oké.-vágta rá Dean, majd Sam-re nézett. Sam csak csöndben bólogatott. Majd rám pillantott.

-Köszi, de ez nem az én műfajom.-tiltakoztam.

-De, gyere csak el. Jó muri lesz.-nyüszögött Sarah.

-Ezaz Caty. Gyere el! Vagy valami nem tetszik?-gúnyolódott Dean. Húú, kezdtem ideges lenni.

-Ugyan Dean. Ne erőltesd! Nélküle is jól fogunk mulatni.-hajolt egészen közel Sarah Dean-hez, és félreérthetetlen jeleket küldött felé.

-Ottleszek. A világért ki nem hagynám.-vágtam rá. Azt hiszik, hogy csak úgy meghátrálok? Ők még nem ismernek. Sam közben látta, hogy igen kezd feszülté válni a légkör, ezért gyorsan közbeszólt.

-Megyek, veszek pár cuccot. Mármint kaját, meg, meg újságot. Igen, újságot. Jössz Cat?-nézett rám, de úgy, hogy levettem, igen, mennem kell vele.

-Persze. Ti csak elevenítsétek fel a régi emlékeket.-vágtam a hülye pofát. Majd hátat fordítottam, és leléptünk Sam-mel.

-Horror ez a csaj.-fakadtam ki az utcán.

-Hát az. És gondolom rájöttél, hogy nem csak pacsipajtások voltak Dean-nel.

-Igen, és arra is, hogy ha Dean úgy akarja, akkor felmelegítik a régi emlékeket. Amibe inkább nem akarok belegondolni.

-Hát jha, a csaj eléggé nyomult.-nagy gondolkozás után megszólalt Sam.

-Cat, neked tetszik Dean?-szögezte nekem a kérdést Sam.

-Mi? Nem, dehogy.-tiltakoztam. De rá kellett döbbennem, hogy mégiscsak tetszik Dean.

-Biztos? Egy csöppet sem vagy féltékeny Sarah-ra?

-Nem. Egy csöppet sem.-ráztam a fejem.

-Cat, ne hazudj!-szólt rám Sam.

-Nem rossz pasi.-mondtam némi habozás után.-De szörnyen tud idegesíteni.

-Hát ő is így van vele.-bökte ki Sam.

-Mi?-torppantam meg.

-Most mit vagy meglepődve? Hiszen jó csaj vagy. Meg Dean szerint idegesítő.-vont vállat Sam.

-Tehát bejövök neki?-faggattam Sam-et.

-Igen, azt hiszem. De hát Dean már csak ilyen.-mondta. Nah ez az utolsó mondatat lehangolt.

-Mondd csak Sam. Nem akarsz elkísérni valami dögös ruhát venni estére?

-Arra gondolsz, hogy megmutatod Sarah-nak, hogy vagy olyan jó csaj, mint ő?

-Sam, te a gondolataimban olvasol.-nevettem.

-Oké, miért is ne?-egyezett bele.-De akkor már nekem is keressünk valamit. Összesen van talán 2 pólóm. Meg egyébként is, Dean hitelkártyája van itt.-kacsintott.

Feljártunk vagy 6 különböző boltot. Annyi röhögtünk Sam-mel. Közben felhívta Dean-t, hogy menjenek nélkülünk, mert nekünk még dolgunk van, és majd a bárban találkozunk.

-A falra mászok a csajtól. Ott nyávogott a háttérben, miközben Dean-nel beszéltem.

-És legalább valami pikánsat?-nevettem.

-Nem, hacsak a körömlakk színének kiválasztása nem pikáns dolog.-nevette el ő is magát.-Remélem Dean-nek van annyi esze, hogy nem viszi mégegyszer ágyba ezt az IQ-light libát.-hát én is reméltem.

-Sam, ezt nézd!-rohantam oda az egyik kirakathoz.

-Húú, ez aztán szexy felső.-bólintott Sam.

-Az, és irtó jól néz ki.-tapadtam rá az üvegre.

-Gyere, menjünk be. Próbáld fel.-javasolta. Nem kellett sokáig győzködni. Már rohantam is.

-Ez igen.-bólintott elismerően Sam, miután kilibbentem elé a felsőben. Az eladó egy szuper nadrágot is adott hozzá.

-Nézd!-szóltam Sam-nek.-Ez a felső illene az enyémhez.

-Öltözzünk össze?-nézett rám.

-Miért ne?-mondtam, majd felpróbáltattam vele a felsőt.

-Wáó! Ki ez a sexy boy?-nevettem, mikor Sam megmutatta a felsőt. Tök jól állt neki.

Fizettünk. Már nem volt sok időnk a buliig, mert elbaromkodtuk az egész napot. Annyira még futotta, hogy beüljek egy fodrászhoz, meg egy gyors sminkelésre.

-Sexy girl! Mehetünk?-nyújtotta oda a kezét Sam.

-Hogyne sexy boy.-karoltam bele.

-De aztán hódíts ám ma este!-mondta.

-Csak akkor, ha te is.-nevettem.

-Megbeszéltük.-majd elindultunk a buli felé.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr24298561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wikike 2008.01.15. 20:16:38

hjujjj ez annyira jo!!!!!nekem naonh teccik!!!!!irj meg sokat!!!!

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.01.16. 11:48:10

Köszi, és oké. Még lesz sok rész! Még ha csak 2 olvassátok isXD.

wikike 2008.01.16. 16:14:21

en nemtudom h hanyan olvassak,de engem nem erdekel...az banhatja is aki nem olvassa!!!!!!!sajnalom szegenyeket!!!!es orulok,hogy irsz még!!!koszi!!!!de hamar irj ám!!!!

wikike 2008.01.16. 19:42:16

gyorsan irj,mert mar varom!!!!!!lécci!!!
süti beállítások módosítása