HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

115.rész

Izuka 2009.03.30. 22:26

Elhajtottunk az egyik motelhez. Mint kiderült, itt szálltak meg. Letelepedtünk az asztalhoz.

-Csak hogy leszögezzük, nem csinálod azt, hogy dühbe gurulsz, felpattansz, és kivágtatsz az ajtón. Nem túl biztonságos ez a környék.-mondta Dean.

-Igenis apuci.-gúnyolódtam.

-Haha. Vicces. Nah de akkor vágjunk bele, mert én személy szerint ki akarom deríteni, hogy mi folyik itt.

-Várjunk csak! Én meg előbb tudni szeretném, hogy biztos annyira ismertek-e, mint ahogy állítjátok. Mert lehet, hogy valami őrültek vagytok csak, és meg akartok gyilkolni, vagy váltságdíjat követelni. Szóval tudni akarom, hogy biztos ismertük-e egymást.

-Aha. És mégis hogy bizonyítsuk be?-kérdezte Sam.

-Például mondjatok pár infót, amit nem tudhat bárki, csak aki eléggé ismer. Tudom, hogy ahogy ti mondjátok, egy másik életet élek, de gondolom én nem változtam, meg így a szokásaim se.

-Erre nincs időnk.-horkant fel Dean.

-Hát akkor szoríts neki valahova!-erősködtem.

-Oké, szóval. Mi is van? Hát mondjuk kocsi-megszállot vagy. És lefogadom, hogy odavagy a Mustang GT 500-asért.

-Ez tényleg így van.-csodálkoztam el.

-Tudom, mert van egy ilyen kocsid.

-Hogy mi? Van egy GT-m?-kerekedett el a szemem.

-Bizony.

-Oké, lehet hogy ez csak egy csapda akar lenni. Szóval folytassátok.

-Van egy szó ógörög nyelven tetoválva a bal lapockádra.-mondta Sam.

-Oké, de ezt bárki láthatja, ha egy sima topban vagyok.

-Jha, és van egy csillag alakú tetoválásod a.....

-Oké! Hiszek nektek.-vágtam villámgyorsan rá.

-Mi? Hogy-hogy?-kerekedett el Sammy szeme.

-Csak nem akarja, hogy elmondjam, hol is van az a kis édes tetoválása.-húzta Dean az agyam.

-Hát ezt nem szokta az ember mindenkinek mutoga...Jesszus!-kaptam a szám elé a kezem.-Te honnan tudod, hogy hol van az a tetoválásom?

-Hm. Nem is tudom. Kik tudják még, hogy ott van?-vágott gondolkodó arcot Dean.

-Hát csak azok láthatták, akik.....jahj, ne. Te meg én? Ugye csak vicc?-szörnyűlködtem el.

-Miért? Talán nem vagyok elég jó neked?-viccelődött. Nem értékeltem a humorát.

-Mindegy, nem akarok tudni részleteket.-szögeztem le.

-Jó, most ezt hanyagoljuk.-vágott közbe Sam.-Szóval Cat, kezdjük a legelején. Hány éves vagy, hol születtél, mit tudsz családodról? Meg úgy egyébként az életedről?

-Tehát 21 éves vagyok, Phoenix-ben születtem, nincs testvérem. A szüleim 5 éve meghaltak egy autóbalesetben. Nem volt senkim, ezért Angie-vel, meg Ramiel-lel éltem együtt a családjuknál. Aztán tavaly jöttünk ide az egyetemre. Most épp halasztunk. Jha, és Jay is velünk él, aki Angie vőlegénye. De nem túl sokmindenre emlékszem, mert nemrég volt egy komolyabb fejsérülésem, és nem emlékeztem semmire sem, csak lassan jött elő pár emlékem; de igazából csak emlékfoszlányaim vannak, mintha nem tudnám eldönteni, hogy az tényleg megtörtént-e vagy csak a fantáziám műve.

-Nos, ebből semmi sem igaz.-jelentette ki Sam.-Te Denver-ben születtél, és ott is éltél. Édesapád valóban nem él már, de édesanyád igen. Volt egy húgod, aki sajnos meghalt. Épp ekkor találkoztunk először. Aztán velünk jöttél, otthagyatd az addigi életed. Nem volt semmilyen Angie barátod, és egyetemre se mentél továbbtanulni. Nekünk segítettél. Velünk volt egy ideig Riley, egy nagyon jó barátunk. Meg Samantha.

-Aki egyébként Sammy felesége.-vágott közbe Dean.

-Igen.-pillantott a bátyjára.

-És apa miben halt meg? Talán beteg volt? Vagy baleset érte? És a húgom?-kérdeztem, de igazából nem voltam szomorú, mert lényegében én semmire nem emlékeztem róluk.

-Mindkettejükkel démonok végeztek.

-Jha, hát persze, démonok.-naná, hogy ez eszembe sem jutott....ilyen hülyeséget. De azért megpróbáltam elhinni.

-Édesapád démonvadász volt, akárcsak mi. És neked is jelentős szereped van ebben a démonok elleni harcban.

-Hát persze.-nah jó, kezdtem besokalni ezektől.-És ennyi? Segítek nektek a démonüldözésben?

-Hát van még itt valami, vagyis valaki.

-Mégis ki?-lepődtem meg. Nem értettem.

-Helena.

-Ki az a csaj?-nem fogtam.

-Az a csaj a te lányod, meg Dean-é.-bökte ki Sam. Köpni-nyelni nem tudtam.

-Lányom? Nekem? 21 évesen már van egy lányom? Ráadásul tőle?-böktem Dean felé.-De ugye nem vagyunk házasok, vagy ilyesmi?

-Nem.

-Huu, szerencsére. De most tök komoly, hogy van egy lányom? És mennyi idős?

-Most volt egy éves.

-De én ezt akkor sem tudom elhinni. Nekem? Lányom? Nem létezhet. Hiszen.....nem értem. Hogy lehetséges? Ugye most nem csak vicceltek? Nem csupán egy kitalált történetet mondtatok, ugye?

-Nem, minden egyes szó igaz.-mondta komolyan Dean.-És a felét még nem is hallottad.

-Ezek után már ne kímélj.-zuhantam össze. Azt hiszem hosszú esténk lesz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr951036404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frella 2009.04.02. 19:13:06

jujj..ez jóóóó:):)....várva várom a kövit:$:P
süti beállítások módosítása