HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

4.rész

Izuka 2007.12.21. 11:38

Időközben magamhoz tértem. Nagyon sötét volt, semmit sem láttam. Annyit viszont éreztem, hogy a kezemnél fogva vagyok felkötve valahova, a lábujjaimmal épphogy elértem a talajt. Viszont a jobb lábam szörnyen fájt. Hangokat hallottam. Jesszus, visszajöttek azok a szörnyetegek. Rázkódtam a félelemtől. Biztos voltam benne, hogy most meg akarnak ölni, vagy enni, vagy valami hasonló. Majd hirtelen valaki odavilágított a szemembe.

-Te vagy Cathrine?-kérdezte az ismeretlen, majd közben levágott a kötélről.

-Igen.-nyöszörögtem.

-Dean vagyok. Azért jöttünk az öcsémmel, Sam-mel, hogy kiszabadítsunk innen.

-Hol vannak a többiek?-kérdeztem ijedten.

-Cathrine, sajnálom.-mondta Sam, miután odajött hozzám.

Kikaptam a kezéből a lámpát, és odavilágítottam a sarokba, ahol ezelőtt még Sam-et láttam mozgolódni.

-Cathrine, ne!!-kiáltott Sam, de már késő volt.

Sírógörcsöt kaptam a látványtól. Ott feküdt Nelly, Jason meg Troy. Szörnyű volt a látvány, teljesen meg voltak csonkítva.

-Mik tették ezt?-ordítottam teljesen kikelve magamból.

-Nyugodj meg Cathrine.-csitított Dean.

-Hogy nyugodnék meg? A szemét dögök!!!-üvöltöttem, majd nagy hévvel megpróbáltam elindulni, hogy megkeressem azokat, amik ezt tették. De nem jutottam messze, mert már a második lépésemnél összestem. Szörnyű fájdalom állt a lábamba.

-Héé, jól vagy?-segített fel Sam.

-Nem, egyáltalán nem vagyok jól.-ordítoztam vele.

-Elhiszem, de fogd fel, hogy most az a lényeg, hogy élve kijussunk innen. Rajtuk már nem tudunk segíteni.-mondta Sam.

-De ehhez el kell kapni ezeket a dögöket.-szólt közbe Dean.-És kell hozzá egy csali.-majd rám nézett.

-Oké, benne vagyok.-mondtam határozottan.-Menjenek a pokolra ezek a valamik!!

Már vagy negyed órája ott álltam egyedül a barlang közepén, amikor vissztért a 3 wendigo. Megpillantottak engem, és rögvest elindultak felém.

-Sam! Most!!-ordította Dean. Majd előugrottak a búvóhelyükről, és egy-egy lángszóróval elpuszították őket. Ott égtek el a szemem előtt.

-Hárman voltak?-kérdezte végül Sam.

-Igen.-válaszoltam.

-Gyere Cathrine. Menjünk!-szólt Dean.

-De Nelly....-mondtam.

-Őértünk majd visszajönnek, de értsd meg, hogy kórházba kell menned.-mondta Sam.

Nem akartam itthagyni őket. Elindultam feléjük, de hirtelen kiment a talaj a lábam alól. Aztán sötétség és csönd lett.

 

Hmm, elfogadnám autószerelőmnekXD.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr57271283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2007.12.21. 12:56:28

nem tudok semmit mondani csak anyit hogy HŰHA!!!csak így tovább xXxpussz

Vikica 2007.12.21. 14:27:07

egyet ertek Ildyvel!!!csak igy tovabb.es varom a folytatast!!
süti beállítások módosítása