HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

1.rész

Izuka 2007.12.20. 19:54

Cathrine-nek hívnak, 18 éves vagyok. Teljesen hétköznapi életem volt egészen egy táborozásig, amikor teljesen megváltozott az életem...

-Cat, siess már!-sűrgetett Nelly. Nelly a húgom. Egy évvel fiatalabb nálam.

-Nyugi, mehetünk is már.-mondtam.

-Mindig miattad késünk kicsim.-szólt hozzá Troy. Troy a barátom, már egy éve együtt vagyunk.

-Ezaz, Cat, had induljunk már.-könyörgött Jason. Ő volt a hugicám barátja.

-Mehetünk is.-mondtam, majd elindultunk. Úgy terveztük, hogy ezen a hétvégén sátorozni megyünk így négyen a közeli erdőbe. 3 óra gyaloglás után ott is voltunk.

-Nah srácok, verjük fel a sátrakat.-utasított minket Troy.

-Értettük kapitány.-nevettünk Nelly-vel. Este már mindannyian a tűz körül ültünk. Jason fél órán keresztül szenvedett a tűz begyújtásával.

-Bocs fiúk, de én megyek aludni.-mondtam,mert már eléggé fáradt voltam.

-Már is?-nézett rám Troy.

-Igen kicsim, meg még beszélnem kell Heather-rel.-Heather a legjobb barátnőm.

-Hogy a fenében tudsz az erdő közepén a nagy semmiben telefonálni?-értetlenkedett Jason.

-Először is nem telefonálok, hanem videofonálok.-világosítottam fel Jason-t.-Másrészt meg kicsit átalakítottam a telefonom, és így még a Himalája tetején is tudok telefonálni, hála a műholdaknak.

-Hogy milyen okos és csodaszép barátnőm van.-mondta Troy, majd odajött és adott egy hosszú csókot. Jó éjszakát kívántam, majd bementem a sátorba.

-Szia Heather.-integettem a telefonba.

-Szia Cat. Nah milyen ott?-érdeklődött.

-Hát olyan erdős-tábortüzes.-mosolyogtam.

-Látom elég fáradt vagy.-mondta.

-Igen. Látom te meg új frizurát csináltattál. Szupi lett.

-Tényleg? Köszi.-igazgatta Heather a haját. Tovább nevetgéltünk,a mikor hirtelen egy sikolyt hallottam kivülről.

-Mi volt az?-ijedt meg Heather, mert ő is hallotta.

-Fogalmam sincs, megnézem.-indultam ki a sátorból.

-Vigyázzál!-intett Heather óvatosságra.

Amikor kinéztem, azt hittem, hogy megbolondultam. Három vadállatszerű valami épp el akarták hurcolni Nelly-éket.

-Mik azok?-sikított a telefonba Heather.

-Nelly!!-kiáltottam. Ekkor felém fordultak azok a szörnyszerű valamik, és elindultak felém. Rohanni kezdtem, de késő volt. Körbekerítettek. Még annyit érzékeltem, hogy a földön fekszek, de aztán minden elsötétedett....

Itt egy kép az Odaát főszereplőiről.

Jha, akit érdekelne a sorozat, annak mondom, hogy péntekenként este, vagyis éjszaka 23:20-kor megy. Tudom, elég későn, de miattuk érdemes megnézniXD. Jha meg tök jó poénok is vannak benne.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr51270705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2007.12.20. 20:17:13

húúú ez izgi de komolyan azt hiszem te is csipkedheted magad mert ha ilyen jókat fogsz írni téged is sürgetni fogunk mint ashleyt!az én blogom címe aboutme.blog.hu xXxpussz

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2007.12.20. 20:50:53

Oké. Megkukkantom a blogod:).
Jha, és köszi. Azt garantálom, hogy izgi lesz, hiszen az a lényege.

Vikica 2007.12.20. 21:02:33

szia!!ez elkepesztoen izgi.te is nagyon tehetseges vagy!!!varom a folytatast!!!
süti beállítások módosítása