HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

77.rész

Izuka 2008.05.29. 07:39

-Hello.-léptem be a fogadóba, mögöttem jött Riley és Chad. Sehol senki.-Van itt valaki?

-Cat?-jött elő egy szobából Ellen.-Tényleg te vagy az?

-Szia Ellen.-mentem oda hozzá.

-De rég láttalak. Mi van? Hogy vagy? Minden rendben? Furának tűnsz.

-Mikor is volt velem minden rendben?-nevettem, de inkább kínomban.

-Igaz is. A Winchester-ek mellett semmi sem lehet rendben.

-Winchester? Csak nem Dean meg Sam?-jött elő Ash is.-Hol vannak? Áh, Cathrine.-vett észre.

-Szia Ash. Jól nézel ki.-mosolyogtam, de leginkább azért, mert csak egy szál törülköző volt rajta, és hát nem adonisz-testű volt.

-Ez alap. Szóval mi van a srácokkal?

-Húú, húzós sztori, és segítség kellene.

-Persze, segítünk, amiben tudunk.-biztosított róla Ellen.

-Lám-lám. A Winchester testvérpár bajban van, és máris mindenki ugrik, hogy segítsen.-toppant be Jo.-Áhh, Cathrine Simon.-nézett rám.

-Áhh, Joanna Harvelle.

-Mit keresel itt? És kik ők?-mutatott Chad-ék felé.

-Ők a barátaim. Chad Tyler, apa régi barátja. Valamint Riley George, ööö Dean-ék ismerőse.

-Szóval Dean volt csaja. Van egy kis gond Dean-nel, és máris barátnők hada ugrik? Különben is megmondtam legutóbb, hogy be ne tedd ide többet a lábad!

-Tudod mit. Igazad van.-indultam kifelé.-De ha Dean és Sam meghal, akkor a te lelkeden fog száradni.

-Cat, állj meg!-szólt utánam Ellen.-Persze, hogy segítünk. Te meg Jo, maradj csendben!

-És mondd csak, mi van Dean-nel? Minden oké köztetek?-csak nem fogta be a száját Jo.

-Ha az érdekel, akkor elárulom, hogy már semmi közöm hozzá. Sőt, nem is láttam őket fél éve.-próbáltam valahogy fölénybe kerülni.

-Gondoltam, máskülönben nem jött volna ide el Dean 2 hónappal ezelőtt.

Nah most ledöbbentem. Komolyan mondom, ha ezzel a csajjal vigasztalódott, akkor amint megtalálom, megfojtom.

-Lehetséges.-próbáltam nyugodt maradni.

-Szóval mi a probléma?-terelte a témát Ellen.

-Mint mondtam, már fél éve nem láttam őket.-ültem le egy székre.-És nemrég jött egy telefonhívás Rob-tól.

-A kártyahamisító?

-Igen. Szóval felhívott azzal, hogy van egy kis gond.-és itt belekezdtem a mesélésbe.

-Szóval ez lenne.-fejeztem be.

-Tehát miattad rabolták el Dean-t? Érdekes.-elmékedett Jo jó hangosan.

-Mire akarsz ezzel kilyukadni?-kérdeztem kissé ingerülten.

-Semmit. Csak hát nem csoda, hogy hozzám menekült előled.

Már majdnem mondtam valami nagyon csúnyát, amikor Ellen közbeszólt.

-Joanna, hagyd abba! Ha téged nem érdekel Dean és Sam sorsa, akkor menj innen a szobádba. Igaz, hogy ők már egyszer megmentették az életed.

Jo morcosan leült egy székre. Rápillantottam, majd folytattam.

-Szóval most itt tartunk, és fogalmam sincs, hogyan tovább.

-Magyarul most meg kell menteni Samantha-t és Dean-t?-összegezte Ash.

-Igen, valahogy úgy.

-Ugye tudod Cat, hogy ezzel egy szörnyű harcot fogsz megindítani?-kérdezte aggodalmas hangon Ellen.

-Igen. De ez van. Tudjátok, azt hittem, hogy amikor kiléptem Sam-ék életéből fél évvel ezelőtt, akkor sikerült kilépnem ebből a démonvilágból is. De nagyot tévedtem. Nekem ez a sorsom.

-Ugyan Cat, mindenkinek van választása.

-Nekem nincs. Vagy legalábbis annyi, hogy jó ügy vagy rossz ügy érdekében halok meg.

-Ezt nem értem.-rázta a fejét Ellen.

-Ash. Mond ez neked valamit?-mutattam a csuklóm.

-Hm-hm. Mutasd csak!-kezdte vizsgálgatni.-Hát van tippem több is...

-És ha hozzáveszed a nyakláncomon lévő medált is.-muattam.

-Ez egy nagyon erős védővarázs amulettje. De hiszen akkor...-kapott észbe.-Nem, te nem lehetsz. Vagy mégis? Bár sose írtak arról, hogy milyennek kéne lennie. De akkor is, te lennél az?

-Micsoda Ash?-mordult rá Ellen.

-Háát...-aggodó pillantásokat vetett felém.-....a Kiválasztott itt ül előttetek.

-Micsoda?-döbbent le ezen Jo is.

-Te? Te?-csodálkozott Ellen.

-Igen, én vagyok az. De ne ez legyen a legnagyobb gondotok.

-De akkor neked meg kell halnod.-mondta Jo. De most mintha némi aggodalmat hallottam volna a hangjába.

-Nincs törvénybe adva, hogy kötelező.

-De a legenda szerint...

-Ugyan már. Én vagyok a legenda. Az én cselekedeteim alapján formálódik a történet. Különbe is valamiféle előrejelzés csak, hogy jön majd valaki, aki képes lesz kinyitni a pokol kapuját. Csak így túl uncsi volt a sztori, ezért még belerakták, hogy meg is kell halnia.

De az aggodó pillantásokból kivettem, hogy ők nem így gondolják. Kicsit be is pánikoltam, de aztán gyorsan lenyugtattam magam.

-Mindenesetre most foglalkozzunk Dean és Samantha gondjával.-tértem át másik témára.

-Hogyan álljunk neki?-nézett rám Jo.

-Először is elmegyünk szépen megkeresni a két Sam-et. Ash, rád bízom addig Samantha gondjának megoldását. Keress valamit, bármit, ami segíthet abban, hogyan húzzuk ki őt ebből az alkuból. Mi addig Chad-ékkel elmegyünk oda, ahonnan elvitték Dean-t.

-Én is megyek.-jelentette ki Jo.

-Hova?-rezzentem össze.

-Veletek.

-Kizárt.

-De megyek.

-Tuti nem.

-Cat, segíteni akarok.

-Mióta?

-Nyugi, nem neked. Hanem Dean-éknek.

-Ki hitte volna. De akkor sem.

-Figyelj, azért jöttél ide, hogy segítség kell. Hát most itt van.

-De nem tőled.

-Pedig nincs más választásod.

-Nah jó, mitbánom én, gyere. De egy idegesítő beszólás, és stoppolhatsz az országúton.

-Jólvan. Menjünk.-jelentette ki.

Aztán nekiidnultunk, hogy megkeressük Sam-éket, majd azt a helyet.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr19492844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.05.29. 15:25:12

nem szeretem Jo-t xD Sam-eket pedig tessék megtalálni :D Dean pedig megmenteni :D és írníííí :D:D:D pussz

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.05.30. 15:03:19

Én se szeretem; és oké, megtaláljuk; oké, valahogy megpróbáljuk megmenteni; és oké, írok minél előbb. pussssszy

Dóri 2008.05.31. 19:03:41

Tudtam, hogy Jo is ugrik majd, bár én sem sem kedveltem soha.Vége!Iza, a szivem! Ne riogass új pacemakerre lesz szükségem:D.CSak írjad-írjad szépen tovább:DD.pussz
süti beállítások módosítása