HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

61.rész

Izuka 2008.03.25. 21:29

Aztán végre odaértünk abba a kis városba, ahol a gyilkosságszerűséget történtek.

-Hol kezdjük?-kérdeztem a fiúkat.

-Szerintem Samantha Heven-nél. Ő állítólag látotta az egyik gyilkosságot a szobája ablakából. Bár van még egy személy, bizonyos George Bell.

-Oké Sam. Tiéd Sam. Miénk Cat-tel George.-jelentett ki Dean.

-Miért kell különvállni?-értetlenkedett Sam.

-Mert így gyorsabb.-kacsintott Dean.

-Áh, jólvan.-kapta fel kissé a vizet Sam, majd elvágtatott.

-Dean, talán ezt nem kellett volna.-jegyeztem meg.

-Ugyan Cat, mi baja lesz, ha egyedül megy egy csajhoz? Legfeljebb az, hogy megdönti.

-Édes istenem. Nem tudnál egyszer az agyaddal gondolkodni?

-Hiszen tudod, hogy menthetetlen vagyok.-vette elő a csajfelszedő vigyorát.

-Áh, menjünk inkább.-indultam el.

-Ugyan Cat.-futott utánam. Közben Sam odaért Sam házához.(Ildy, te leszel a hibás, ha az olvasók belekeverednekXD) Kopogtatott, és közben valami lapot fogott a kezében, amivel be akarta adni, hogy újságíró. Szóval a lapot tanulmányozta, amikor nyílt az ajtó.

-Jó nap...-ekkor pillantott fel Sam.-...ot!-hát igen, kissé ledöbbent.

-Jó napot.-mosolygott Samantha.-Miben segíthetek?

-Hát, szóval.-nagy levegőt vett Sam.-A helyi újság gyakornoka vagyok, és cikket írok a mostani támadásokról. Úgy hallottam, maga látta az egyiket.

-Oh, igen.-sóhajtott egy nagyot Sam.-Jöjjön be.

Bekísérte a mi Sam-ünket a nappaliba.

-Már meg ne haragudjon, de elég sokat járok a helyi újság szerkesztőségébe, de magát még nem láttam.

-Valóban? Hát, csak nemrég vagyok itt. Esetleg ott dolgozik?

-Fényképész vagyok, és az újságnak is szoktam fotókat csinálni.

-Áh, értem.

-Tehát mit szeretne megtudni?

-Mindent, amit látott.

Samantha leadta a sztorit. Az volt a lényege, hogy csak épp a végét látta ennek az egész gyilkosságnak. Sam meg csak ledöbbenve hallgatta.

-Bocsánat, ha személyeskedem.-kezdett bele Sammy.-De lehet, hogy rosszul látom, mégis olyan, mintha annyira nem viselte volna meg ez az egész. Mármint valamilyen szinten igen, de nem annyira, amennyire kinéznénk magából.

-Értem, mire céloz. Hát igen, az eredeti végzettségem helyszínelő. Szóval láttam már pár csúnya dolgot.

-És hogy-hogy most újságnak csinál fotókat?

Itt Samantha elhallgatott és látszott rajta, hogy valami rossz emlék miatt.

-Ne haragudjon!-kért bocsánatot Sammy.

-Semmi. Tudja, egyszer szokás szerint egy gyilkossághoz hívtak ki, és csak ott derült ki, hogy az áldozat a legjobb barátnőm volt. Onnantól kezdve nem akartam többé helyszínelőként dolgozni.

-Oh, részvétem. És köszönöm szépen a segítséget.-kelt fel Sam.

-Nem kér esetleg egy teát, vagy kávét?-vágott gyorsan közbe Samantha.

-Hm, miért is ne? Elfogadok egy teát.-ült vissza a helyére.

-És nem lenne túl nagy gond, ha tegeződnénk?

-Dehogy.-helyeselt Sammy.-Egyébként szia. Sam vagyok.

-Szia. Én úgyszintén Sam.

-Tényleg?-mintha most hallotta volna először a mi kis Sammynk.

-Igen, Samantha. Te meg gondolom Samuel.

-Igen.-mosolygott Sammy, ekkor viszont megcsörrent a mobilja. Dean volt az.

-Hol vagy már öcsi? Mi rég végeztünk Georgeikával.

-Még Samantha-nál.

-Ennyire jó a csaj?

-Jhaj Dean. Hogy lehetsz ilyen?-ekkor viszont visszajött Samantha a teákkal, ezért Sam lecsapta a mobilt.

-Nah mi van?-kérdeztem Dean-t.

-Lecsapta a telefont. Biztos a csaj miatt. Hát ajánlom neki, hogy nagyon jó csaj legyen. Nah gyere!

-Hova?

-Hát Samantha-hoz.

-Minek mennénk oda?

-Mert ha Sam egy jó csajt lát, akkor meg se bír mukkani. és így semmit sem tudunk meg a támadásokról.

-Bezzeg ha te csinálnád, akkor már a kezünkbe lenne a gyilkos pontos leírása, és a csaj telefonszáma is.

-Hiszen ismersz.

-Sajnos. Nah akkor menjünk.-lódultam meg. Dean még gondolkozott egy ideig, aztán utánamrohant.

-Mit jelentsen az, hogy sajnos?-nyaggatott.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr63396615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.27. 19:29:05

ohh végre! :D azt hittem már sosem írsz :P remélem senki nem zavarodott bele én legalábbis nem csak nevettem egy csomót XD és ez a kép...abban a részben van a bakik között mikor Jared gatyája ásás közben kiszakad pont a fenekénél és hát hmmmm nem semmi segge van XD na gyorsan írd a kövit pux

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.27. 20:20:55

Aha, az jó volt! És ígérem, írom, ahogy csak tudomXD

Dóri 2008.03.27. 22:20:02

Huha,sztem követhető volt a story:D.Tetszett ez az én Samantha,te meg Samuel.Aranyos volt.Na de hogy néz ki Samantha?:)Kíváncsi vagyok.Úgyhogy gyorsan peregjen az ujjad kedves Cat:DDDpussz

Ildy 2008.03.28. 16:32:00

most ahogy így belegondolok ti hozzánk jöttök?XD ne ne ne zavarjatok minket....nem muszáj Sammynek beszélni elég ha ott van XD

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.28. 20:59:46

Pedig felétek tartunkXD Hát sorry:P

Ildy 2008.03.28. 21:24:57

na mind1XD de Iza ha a délután folyamán 1000x nem néztem ide akkor egyszer sem!mikor írod már?megesz a kíváncsiság :(

Düri 2008.03.29. 11:29:47

Iza!Milliószor néztem ide és mivel ma van a szülinapom,ajándékként nem kaphatnék egy új részt?Persze Ildy nevében is kérdem.:DTuti még jobb lenne a napom egy új résszel pláne, hogy tegnap ugyebár vége lett a második évadnak:( és csak a Te új részed tudna minket feldobni.:)pussz

Ildy 2008.03.29. 12:25:52

bizony bizony ismét itt az igazság! :D teganp délután óta kb ötpercenként nézek ide és semmi :( írd írd! puxy

Dóri 2008.03.29. 14:37:03

Látod Iza még a nevem sem tudom rendesen leírni annyira várom a következő részr:P.pusss
süti beállítások módosítása