HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

60.rész

Izuka 2008.03.25. 14:54

Másnap reggelig aludtunk. Aztán nagy nehezen felkeltem. Dean még aludt. Sam viszont a laptopját bűvölte.

-Jó reggelt.-mondta rámpillantva.

-Szia. Kissé elaludtunk.-dörzsölgettem a szemem.

-Kissé. De legalább kibékültetek.

-Igen.-pillantottam Dean-re. Olyan édes volt amikor aludt. Ilyenkor senki sem mondta meg volna róla, hogy démonokat meg hasonlókat gyilkolászik. Ekkor viszont felébredt Dean.

-Áh, szóval nem álmodtam a tegnapi napot.-mosolygott.

-Nah végre Dean. Nem kéne ám átaludni délutánokat.-mondta kissé morcisan Sam.

-Jhaj öcsi. Most mivan? Irigykedsz?

-Nem.-vont vállat Sam. De látszott rajta, hogy irigykedik. Mármint nem rám, hanem az egész helyzetre. Hogy Dean-nek ittvagyok én, ő meg magányos. És tuti, hogy elérte a gyertyatartó-szerep, azt érzi magáról, hogy ő felesleges harmadik. Sajnáltam, és valamilyen szinten bűntudatom is volt, hiszen eddig ők itt voltak ketten egymásnak, aztán hirtelen jöttem én, és felborítottam az addig megszokott rendet.

-Nem kellene továbbállnunk?-kérdeztem hirtelen.

-Hát nem ártana. Nekem túl démonmentes ez az egész.-mondta Dean.

-Nekem azért tetszett.-jegyeztem meg halkan. Ekkor egy kicsit összeszorult a szívem, hogy nem élhetek már többé normális életet. Vagyis igen kevés az esély rá.

-Jólvan. Menjünk.-mondta Sam. Kicsit fura volt tőle hallani, hiszen eddig mindig Dean intézkedett.

Szóval kifizettük a szállást, és továbbállltunk. Célunk az persze megint nem volt, de sebaj. Így a legjobb nekiindulni.

Még csak két napja kocsikáztunk, amikor Sam hirtelen megszólalt.

-Van valami érdekes.-nézte erősen a laptopját.-Szétmarcangolt emberi maradványokat találtak egy kisvárosban. Állítások szerint farkasok, vagy vad kutyák lehettek.

-De gondolom nem azok voltak.-jegyeztem meg.

-Hát kevés az esély rá.

-Nah akkor irány oda.-mondta Dean.

Már estefelé járt az idő. Már épp elbóbiskoltam volna az ajtónak dőlve, amikor fura hangokat hallottam. A hang felé néztem, és szembetaláltam magam azzal a férfival, vagy mivel, aki eddig is folyton üldözött. Ott ült mellettem a kocsiban.

-Dean! Állj meg!-ordítottam előre. Ő teljes erejével belefékezett, de nem bírtam kivárni, amíg megáll a kocsik, így előbb kiugrottam belőle. Elég rosszul estem, és még gurultam is pár métert, de nem érdekelt. Az volt a lényeg, hogy kint voltam a kocsiból.

-Jesszus Cat. Mi van?-futott oda Sam meg Dean.

-Az a fazon a látomásaimból, itt volt. Mellettem ült a kocsiban.-kapkodtam levegő után.

-Bántott?-kérdezte Dean. De nem válaszoltam. Megrázott.-Cathrine. Bántott?

-Nem, nem.-mondtam.-Csak beszélt.

-Mit?

-Nem tudom. Nem ismerem azt a nyelvet. Nem is beszéd volt, inkább kántálás. De nem is ez a lényeg. Volt rajta egy jel. A karján. Ott ahol nekem, és majdnem olyan is volt, de nézzétek csak.-mutattam a csuklómon a sebet.-Ez a rész nem volt rajta.

-Szóval ez a rész hiányzott.-ismételte Sam, majd elgondolkodott.

-Jhaj, Sam. Ugye nem?-nézett rá Dean kissé kétségbeesetten.

-De, elég nagy az esélye.

-Ne idegeljetek! Mi van?-kérdeztem idegesen.

-Öh, Cathrine. Ugye a te jeled azt jelenti, hogy a kiválasztott.

-Igen, már mondtátok.

-Nah, szóval. Ha ez a rész hiányzik, akkor kicsit más jelent a jel.

-Mégpedig?

-Azt, hogy a kiválasztó.

-A kiválasztó?

-Igen. Személyesen a kapuőrző jelent meg neked.

-Azt mit takar?

-A kapuőrző csak egy hülye elnevezés. Lényegében pont az a feladata, hogy felkutassa a kiválasztotatt, és segítségével kinyissa a pokolkaput.

-És minek jelenik meg folyton?

-Ezt sajnos nem tudjuk, de kiderítjük, ígérem.-nyugtattak. Hát minimálisan meg is nyugodtam. Legalábbis annyira, hogy visszaüljek a kocsiba. De azért megkértem Sam-et, hogy üljön hátra mellém.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr53396023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.26. 14:49:15

ó jézusom! hát egy csöppnyi szívrohamot kaptam XD annyira jóóó lécci minél gyorsabban írd a következőt! xXx puszy

Dóri 2008.03.26. 16:40:11

Hát olyat teszek,amit még soha:D,leírom hogy kell ejteni:rájli.Ú,így leírva kicsit morbid:P.Nem gáz Iza ,már egy kis idő Deannel is nagy dolog:D.Nah végre kiderült ki a rosszarcú bácsi.Mondanom sem kell,hogy nagyon jó és még sokáig írd a sztorit,mivel a sorozatnak a héten vége van és már csak a te történeted fog éltetni:DHajrá!pussz

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.27. 07:04:35

Akkor jól gondoltam, csak elbizonytalanodtam, mert a kommentedben azt írtad, hogy "én a Rileyre szavaznék". És ott a -re végződés zavart be.
És igen:pénteken the end az évadnak. Uhh, túl sem fogom élni.

Dóri 2008.03.27. 13:53:49

Nem gáz,én nem írtam világosan:D.Egy kötőjelet tehettem volna,na mind1.Hát furcsa lesz, hogy nem lesz mit néznem péntekenként.:(pussz Lányok

Ildy 2008.03.27. 15:14:57

egyenesen katasztrófa :'(

Dóri 2008.03.27. 17:08:59

Hm, tetszik az új külső,de most már írjál is Iza:D

Ildy 2008.03.27. 18:05:44

pontosan ez itt a lényeg :D gyorsan Iza!
süti beállítások módosítása