HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

46.rész

Izuka 2008.03.01. 16:46

-Nah végre. Nem tudtam, hova tűntetek.-mondta Dean.

-Megvigasztaltad szegény Heather-t?-kérdeztem undokul.

-Jha, adogattam neki a zsepiket, aztán hazakísértem.

-Aztán?-kérdeztem.

-Aztán hazajöttem.

-Ennyi?

-Ennyi. Mert?

-Semmi ágybabújás, vagy csak egy csók?

-Mi? Normális vagy? Nem csaltalak meg.

-Jha, persze.-hitetlenkedtem.

-Mondom, hogy nem. Lehet, hogy szeretek ismerkedni, de hazudni nem szoktam.

-Köhöm.-köszörülte meg a torkát Sam.

-Nah jólvan. Csak ha munkáról van szó. Meg néha csajozás közben is. De most nem hazudok.

-Biztos?-kérdeztem.

-Igen. Te vagy a barátnőm, és ha van valakim, azt nem csalom meg. Mondjuk nem igazán szokott lenni barátnőm...De most van, és kész.

Tudtam, hogy igazat mond, és ahogy Sam-re néztem, láttam rajta, hogy ő is így véli. Ekkor viszont kezdtem rosszul érezni magam a csók miatt. Majdnem el is szóltam magam, de vettem egy nagy levegőt, és befogtam a szám. Láttam, hogy Sam is őrlődik.

-Mi van?-nézett ránk furán Dean, miután látta, hogy valamin nagyon emésszük magunkat.

-Semmi.-ráztam a fejem.-Együnk valamit. Éhes vagyok.

Megvacsoráztunk, aztán felmentünk aludni. Én csak forgolódtam az ágyamban. Nagyon bántott ez az egész. Kimentem végül a konyhába. Legnagyobb meglepetésemre Sam is ott volt.

-Hát te?-kérdeztem.

-Nem bírok aludni.

-Hát én se.-ültem le mellé.

-Hibát követtünk el. Dean nem csalt meg, ez tuti. Viszont ha azt nézzük, te igen őt. És pont a testvérével.

-Tudom, és tök meg vagyok zavarodva. Nem tudom, miért hagytam magam.

-Én meg azt nem, hogy egyáltalán miért tettem. Valami belső kényszer volt bennem.

-Igen, nálam is.-helyeseltem.

Ekkor egymásra pillantottunk, és megint éreztem azt a valamit. Megint megcsókolt, aztán végül valahogy fent az ágyában kötöttünk ki...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr64360869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.04. 17:40:38

hijj azt a mindenit...egy kicsit hasonlítasz Deanre nem?!XD :P lécci gyorsan írd a következőt!!!xXx puszy

Ildy 2008.03.05. 13:27:32

egy ici-picit....XD
süti beállítások módosítása