HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

44.rész

Izuka 2008.03.01. 16:05

Másnap elég korán elindultunk. Mikor hazaértünk, anya a nyakamba ugrott.

-Nah végre Cat!-ölelt meg.

-Anya! Megfojtasz!-szabadultam ki a szeretetteljes ölelésből.

-Jó, hogy újra itt vagy.-ölelt meg Sam.-Aggódtunk érted.

-Köszi, de jól vagyok.-nyugtattam őket.

-De ilyet többet ne csinálj!-szólt rám anya.

-Ezt nem ígérem meg. Egyébként meg anya. Tovább kell mennünk a fiúkkal.

-Miért kellene?

-Mert csak egy kis időre jöttem haza, és egyébként is. Sok életet kell megmentenünk.-jhaj, de nagyképű kijelentés volt...

-Hát kislányom, ahogy gondolod. De mindig a fiúkkal legyél, és ne egyedül mászkálj a világban.

-Jólvan anyucim.-nevettem.

-Jha, egyébként Heather mondta, hogy hívd fel, ha visszajöttél a nénikédtől.

-Nénikém? De anya, hiszen nekem nincs is nénikém.

-Jólvan nah. Valamit ki kellett találni neki.

-jha, már értem. Akkor felhívom.

Heather ragaszkodott hozzá, hogy még ma találkozzunk. És hogy vigyem magammal a fiúkat.

-Jha, az a helyes kis barna...-tűnődött el Dean.

-Dean! Ő a legjobb barátnőm!-förmedtem rá.

-Jólvan, nah. Tudod, hogy nem kell más, csak te.-ez viszont édes volt tőle.-De szemem attól még van.-nah ez viszont bunkó volt tőle.

-Áh, mindegy. Nyugodta vagyok!-mondogattam magamban.-Mehetünk?

-Persze.-vágták rá.

Heather a nyakamba ugrott, amikor meglátott. Meg Sam-ébe, meg Dean-ébe. Hát igen, Heather-ről, hogy sokszor nem veszi észre magát.

Nah szóval Heather kb 5 percig foglalkozott velem, aztán utána csak Dean-re koncentrált. Először annyira nem is idegesített, mert Sam-mel jól elcsevegtünk, de aztán egy idő után már zavart. Heather ugyanis egyre személyesebb dolgokat mesélt Dean-nek.

-Nah jó, mennünk kellene.-álltam fel az asztaltól, mikor már untam.

-Jahj Cat. Ne már! Alig látlak, és ilyenkor is rögtön lelépsz.

-Tudod csillagvirág. Ha velem beszélgetnél, akkor megérteném.

-De Caty, hiszen veled beszélgettem.-mentegetőzött Heather.

-Látom félreismertél. Én ugyanis egy 19 éves csaj vagyok, nem pedig egy 30 éves pasi.

-Jahj Cat. Csak ismerkedem a barátaiddal.

-Jha, szóval a nagy beszélgetéseitek közben nem mondta Dean, hogy mi együtt vagyunk? Igaz, ez nem lényeg.-majd hátat fordítottam, és kiviharoztam.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr53360806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2008.03.02. 10:33:45

Nagyon higgadtan viselkedtél,én már minimum megtéptem volna...mindkettőt:D.De mivel egy barátról van szó,így félig-meddig érthető miért nem kapartad ki a szemét:).Viccet félretéve ez a story egyre jobb lesz!Csak így tovább!

Ildy 2008.03.02. 11:08:25

hát tuti hogy én sem bírtam volna ilyen higgadt maradni.....XD nagyon klassz sztori és már egyre kíváncsibb vok ki az a hapsi....lécci gyorsan a következőt....ejnye Dean!!!!XD xXx puszy

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.02. 12:28:30

Hát igen, lehet, hogy a való életben én sem lettem volna ilyen nyugodt. Viszont majd a sztori folyamán a következő részekben rám is lehet haragudni....jogosan.

Ildy 2008.03.02. 13:16:42

neked mindent elnézünk!bár kitudja......XD de lécci gyorsan a kövit!xXx puszy
süti beállítások módosítása