HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

22.rész

Izuka 2008.01.19. 11:14

-Jó reggelt bátyus!-fordultam hátra Sam-hez.

-Szia hugi.-nézett rám elég mosott fejjel.-Hova megyünk?

-Hellville-be. Utána meg Westwood-ba.-válaszolta Dean.

-Minek?-értetlenkedett.

-Caty, add le neki!-utasított Dean.

-Hagyd már abba a Caty-zést! Olyan idegesítő.-mordultam rá.-Nah szóval. Westwood-ban mostanság érdekes esetek történnek. Az ottani illegálisan gyorsuló társaságból mindig meghal valaki a mezőnyből. És mindig úgy, hogy elüti őket egy autó. Ez már 4 hete megy így, és eddig 4 embert halt meg. Tehát minden hétre egy ember jut.

-Talán csak szimpla egybeesések.-vont vállat Sam.

-Nem hinném, mert mindegyik áldozatnak a bőrére bele van égetve egy jel. Ez itt.-mutattam hátra a laptopom.

-Milyen jelek ezek?

-Nem tudom. A rendőrség szerint sátánisták műve az egész. De mi tudjuk, hogy nem. Nah szóval ennyi a story.

-És minek megyünk Hellville-be?

-Ne is próbálkozz öcsi! Nekem sem mondja el.-szólt hátra Dean. Az út hátralevő részében nem nagyon beszélgettünk. Bő másfél óra alatt ott is voltunk.

-Fordulj be ide!-utasítottam.

-De ez egy autóbontó.-értetlenkedett Dean.

-Mondom fordulj be!-mordultam rá.

-Oké főnök.

-Chad!-kiáltottam, amikor kiszálltam a kocsiból.-Chad!

-Cat! Szia.-jött elő Chad a műhelyből.-Már vártalak.-odamentem, és adtam neki két puszit.

-Chad. Ők itt a barátaim, Sam és Dean.

-Hellosztok.-köszönt oda nekik, amjd felém fordult.-Azt hittem, hogy sose jössz el érte.

-Ugyanmár. Úgy ismersz, mint aki itthagyna egy ilyen gyönyörűséget.

-Igaz. Te nem hagynád itt. Nah gyere!

-Öh, Cat. Miről beszéltek?-kérdezte Sam.

-Az én kincsemről. Gyertek!-intettem feléjük. Sam-ék egymásra néztek tök értetlenül, aztán követtek.

-Jesszus. Chad. Ez szebb, mint volt.-futottam oda a kocsimhoz. Igen, az én kincsemhez. Egy Ford Mustang.

-Ő lenne az.-mondtam Dean-nek.-Ő érte jöttünk.

-Cat. Ez, ez...-habogott Dean.

-Gyönyörűség. Apájé volt. És ő nekem adta, vagyis csak akarta. Kicsit le volt robbanva, de hála Chad-nek, most egyszerűen lélegzetelállító.

-Te tudsz vezetni?-nézett rám Sam.

-Még hogy tud-e?-hüledezett Chad.-Még engem is leköröz.

-Jha, persze.-nevette el magát Dean.

-Nem hiszed?-néztem rá.

-Hát nem igazán.

-Akkor gyere. Elviszlek egy körre.-ajánlottam.

-Jólvan.-egyezett bele. Chad odaadta a kulcsokat. Remegett kezem-lábam, amikor beültem. Már vagy 1 éve nem vezettem ezt a kocsit.

-Hát akkor rajta.-indítottam be a kocsit.-Imádom a hangját.-majd gázt adtam. Szegény Dean úgy megugrott. Hát igen, azt hitte, hogy majd lassúzok a kocsival.

-Áá, nem akarok meghalni.-ordította. Én csak nevettem rajta. Amikor visszaértünk, Dean szinte kiugrott a kocsiból.

-Basszus, majdnem meghaltam.

-Nah mi van?-nevetett Chad.-Én mondtam, hogy jól vezet.

-Nah akkor gyerünk Westwood-ba.-jelentettem ki.-Chad, amjd visszahozom a kicsim.-simogattam meg a kocsimat.

-Jólvan. De vigyázz ám rá!

-Oké. Nah fiúk. Gyerünk!-pattantam be a kocsimba.

-Te versenyezni akarsz ott?-értette meg Sam.

-Igen.

-De az veszélyes.

-Sziasztok fiúk.-intettem, mintha nem is hallottam volna meg. Majd elhajtottam.

 

 

Itt az egyik szépségem!!XD

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt meg a másik!XDXDXD

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr45303081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wikike 2008.01.19. 12:17:41

hjujj ez olyan jó sztori!nagyon teccik az autó,nah meg foleg a másik szépség is,Dean.....pux

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.01.19. 17:30:22

Köszi. Ugye milyen szépek? Főleg együtt. Bár külön-külön nem tudom, hogy melyiket választanámXD.
süti beállítások módosítása