HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

96.rész

Izuka 2008.10.13. 20:06

Az elkövetkezendő 4 hetet nagyon megszenvedtem. Ismét rámjöttek a rosszullétek. Az orvos szerint ez normálisnak mondható, bár ritkán fordul elő. Naná, hogy velem előfordul, miért is ne? Szóval eléggé nehéz volt. Természetesen az éjszaka közepén kellett velem berohanni a kórházba.

-Nyugi Cat! Nyugi! Mindjárt bent leszünk! Nyugi!-egész végig ezt mondogatta nekem Dean, miközben száguldoztunk a kocsival a kórház felé.

-Dean! Én nyugodt vagyok. Csak fájdalmaim vannak.-sziszegtem. Hát fájdalmaim tényleg voltak. Minden elismerésen anyáé, hogy ezt végig bírta anno csinálni.

-Jólvan, itt is vagyunk.-fékezett le.-Gyere, segítek!-segített ki a kocsiból.

Bent 5 perc múlva egy ágyon találtam magam. 6 órán keresztül szenvedtem. Hajnali fél 5-kor megszületett a kislányom. Anyáék is bejöttek idő közben a kórházba, szóval mindenki izgatottan várt kint, amikor is kijött az orvos. Dean kapásból letámadta.

-Minden rendben?-kérdezte izgatottan.

-Igen, minden a legnagyobb rendben. De szólnék, hogy most csak egy ember mehet be, mert a kismama igencsak kimerült.

Dean kérdően anyára nézett.

-Menj csak Dean. Mégis a te kislányod született most meg.

-Köszi.-majd be is "rontott" a szobába.

-Szia.-köszöntem kimerülten.

-Szia.-suttogott.-Oh istenem, hát ő lenne a kislányunk.-nézte a mellkasomon fekvő kisbabát.

-Igen.-mosolyogtam.

-Milyen gyönyörű.-figyelte meghatottan.

-Igen, az. Nem akarod a karodba venni?

-Mi? Nem.

-Miért?-csodálkoztam el.

-Nem merem. Annyira csöpp. Félek, hogy összetöröm.

-Már hogyan törnéd? Ne butáskodj! Gyere!-intettem közelebb. Óvatosan átadtam a karjába a csöppséget.

-Ez hihetetlen érzés.-mondta, miközben olyan óvatosan fogta a kislányunkat, mintha valami hímes tojás lenne.

-Dean. Az orvos feltett egy olyan kérdést, amin mi még eddig nem is gondolkodtunk.

-Mégis mit?-kérdezte, miközben óvatosan leült a babával.

-Hogy hogyan fogják hívni.

-Oh, nem gondolkodtunk azon, hogy mi lesz a baba neve.-kapott észbe.-Ezt mégis hogy felejthettük el?

-Nem tudom. Az orvos meg olyan idétlenül nézett rám, amikor közöltem vele, hogy nem gondolkodtunk ezen.

-Most itt van ez a csöppség név nélkül.-jegyezte meg, miközben óvatosan visszaadta.

-Szóval nem ártana neki nevet választani.

-Most rögtön?-kérdezte.

-Mivel nem ártana a kartonba...

-Értem.-bólogatott.

-Igazán nagyszeű, hogy érted, de ettől szegényemnek még nem lesz neve.

-Hát, talán lehetne...vagy esteleg...netalán.-törte a fejét.-Esküszöm, egy női név sem jut most az eszembe.

-Oké, nyugi.-nyugtatgattam Dean-t, aki eléggé ideges lett az miatt, hogy nincs a kislányunknak neve.-Nézz rá, mi jut róla eszedbe?

-Hogy ő lesz a világ legszebb nője.

-Dean!! Ő a lányod!-förmedtem rá, de ő folytatta.

-Mert nagyon hasonlít már most rád.

Oh, hát ez egy csöppet meghatott.

-És mivel én vagyok az apa, nem kérdés, hogy jó csaj lesz belőle, hiszen az apja egy félisten.-mosolygott.

-Oh, hogy milyen beképzelt vagy.-nevettem.-De igazad van, tényleg gyönyörű.

-Igen, a világon a legszebb.

-Helena.-mondtam.

-Micsoda?-vonta fel a szemöldökét.

-Hallottál szép Helénáról?

Vállat vont, ebből kikövetkeztettem, hogy nem. Istenem, mégis hogy járta ki a gimnáziumot?

-Szóval.-kezdtem bele.-Helena Zeusz és Léda egyik leánya volt a görög mitológiában. Mivel a főisten volt az apa, így a többi isten agyonajándékozta a kislányt, legfőképp Aphrodité, a szépség és szerelem istennője. A világ legszebb lányává, majd nőjévé tette. Királyok versengtek Helena kézéjért, végül Menelaosz király lett a férje.

-Szerintem épp vadásztam apával, amikor ezt az anyagrészt leadták a suliban.

-Igen, valószínű.-mosolyogtam gúnyosan.

-Szép név, nekem tetszik. Olyan kis szende névnek hangzik, de sebaj.

-Szende? Dean. Helena miatt robbant ki a trójai háború.

-Oh, vagy úgy. Hát így már kevésbe szende. De nekem még mindig tetszik. És mi lesz a második neve?

-Második?-lepődtem meg.

-Aha, szinte mindenkinek van második keresztneve.

-Igen? És neked mi az?

-Hát én abba a kisebbségbe tartozom, akinek nincs.

-Ahha.

-De neked Cat....vagyis Rheia.

-Mi? Honnan tudod ezt?

-Mit? Hogy Rheia a második keresztneved? Hát csak úgy.....

 

 

 

-Mindegy. Akkor sem lesz második keresztneve. Bőven elég lesz neki a két vezetéknév.

-Héhéhé. Miféle két vezetéknév?-lepődött meg.

-Hát a Winchester meg a Simon.

-Simon?

-Igen, tudod. Az én vezetéknevem.

-Igen, azt tudom. De a gyerek az apja nevét szokta viselni.

-Kivéve ha az anya azt nem úgy akarja.

-És anya most nem úgy akarja?

-Nem, nagyon nem.-ráztam a fejem.

-Akkor mégis mi lesz a neve? Helena Winchester Simon?

-Nem. Helena Simon Winchester?

-Miért a Simon van elől?

-Miért? Miért? Mert az S előrébb van, mint a W.

-Nah jó, akkor legyen Helena Simon Winchester.

-Elnézést, de vége van a látogatási időnek, és a kisbabát is el kellene vinni a csecsemőosztályra.-jött be az orvos egy nővér kíséretében.

-Rendben.-bólintottam, majd átadtam a lányunkat a nővérnek, aki úgy elviharzott vele, hogy el se tudtam búcsúzni tőle.

-Oké, akkor én megyek. Doktor úr, azért a többiek még bejöhetnek gratulálni a kismamának?-kérdezte Dean.

-Csak ha a kismama nem túl fáradt.

-Nem.-vágtam rá, pedig eléggé az voltam.

-Rendben.

-Akkor én megyek is.-mondta Dean.

-Szia.-jött oda, és adott a számra egy puszit.-Holnap bejövök.

-Oké, szia.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr89712126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2008.10.27. 20:18:03

Mi jut eszedbe róla? Hogy ő lesz világ legszebb nője..LOL.Olyan kis szende név, miatta robbant ki a trójai háború, meg biztos vadásztam apával.:DDDDD.Ez az ember nagyon ott van, imádni való kispapa. Gratu Izu a név is nagyon találó:). Miért a Simon van elől?Édes istenem, hisz az a vezetéknév van a legvégén, ami az apáé....ez a pasi tündéri:DDD.Ez a rész nagyon ott van.pussz

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.10.27. 21:07:20

Köszi, köszi. Hát igen, Dean-t csak imádni lehet...XD pusszi

Ildy 2008.10.31. 19:56:13

Jézusom ez nagyon jó rész :D és én is épp azokat emeltem volna ki amiket Dóri :D meg még azt hogy az apja egy félisten xD dehát igaza van :$:D:Désés azt modnja olyan csöpp félek hogy összetöröm..de aranyooos *.* és a név is tényleg nagyon jó :Dpussssz
süti beállítások módosítása