HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

71.rész

Izuka 2008.04.23. 14:13

Magamhoz tértem. Elsőnek még csodálkoztam, hogy nem vagyok megkötözve, csak amikor felültem, akkor éreztem, hogy rosszabb helyzetben vagyok. Jól bevágtam a fejem. Tehát ebből kikövetkeztettem, hogy egy nagy ketrecbe vagyok bezárva. Vaksötét volt, semmit sem láttam. Csak valami nyöszörgést hallottam. Szerencsére emberi hangok voltak...

-Hahó. Van ott valaki?-kérdeztem. Semmi válasz.

-Nyugi, nem én vagyok az elmebeteg csajszi.-mondtam tovább.-Épp be vagyok zárva. Szóval?

-Nem bántasz?-kérdezte egy hang.

-Én ugyan nem. Inkább engem bántottak.-dörzsöltem a fejem.-Ki vagy?

-Lana vagyok.

-Én meg Cat.

-Nem tudod, hogy kerültünk ide?

-Hát nem pontosan. De gondolom te is összefutottál a közös barátnőnkkel.

-Igen. Egy csajra emlékszem, de többre nem.

-És mióta vagy itt?

-Nem tudom pontosan. Úgy 1 órája tértem magamhoz. De most mi lesz? Meg fogunk halni?

-Dehogy fogunk. Kijutunk innen.-nyugtattam.

-De hogyan?

-Nyugi, már jön a felmentősereg, ha minden igaz. De addig is töröm a fejem.

Ekkor hirtelen világosság öntötte el a helyiséget. Susan jött be.

-Már megint itt van.-esett kétségbe Lana.-És felém jön.

-Nyugi. Ne pánikolj!

De ezzel nem sokat értem el. Lana már szinte visítozott. Valamit tennem kellett.

-Hééé, Susan!-kiáltottam neki. Erre rám nézett, és felém indult. Király. De legalább Lana abbahagyta a pánikolást.

-Tudom, hogy te egy szellem vagy. Vagy legalább is hasonló. És veletek nem igazán lehet tárgyalni, de nem engednél el minket?-kérdeztem. Hát elég hülye helyzetben voltam.

-Én nem vagyok szellem.-mondta tök nyugodtan.

-Valóban? Akkor mi vagy?

-Halhatatlan.

-De jó neked. És mondd, minek gyilkolod az embereket?

-Én nem ölök meg senkit.

-Persze. Akkor minek tartasz minket fogva?

-Ti vagytok a barátaim.

Jesszus, valami elmebeteg szellemmel van dolgunk. Remélem sietnek Sam-ék.

-Ajálhatok egy jó pszichológust. Bár nem tudom, szellemeket mennyire kezel, de egy próbát megér. Csak engedj el minket!

-Ti vagytok a barátaim. És itt maradtok örökre velem.-majd elment.

-Azt mondtad, hogy szellem?-kérdezte Lana.

-Öh, igen. De ez hosszú. A lényeg, hogy kiszabadulunk.-és elkezdtem törni a fejem.

-Riley. Már vagy 6 kihalt épülettömböt átnéztünk, de semmi. Van még esetleg valami ötlet?-kérdezte Sam.

-Igen, még egy van. A régi vasöntöde. Ha ott se lesz semmi, akkor passz.

-Jó menjünk.

Időközben Sam-ék is őrülten kutattak utánam, de ők se jutottak többre.

-Dean. Mit csináltatok Riley-val?

-Semmit.

-Jha persze. Ezt nézem ki belőled.

-Mi van?-nézett értetlen fejjel Dean.-Figyelj, nem csináltam semmit sem Riley-val. Világos?

-Mint a vakablak. Nah menjünk tovább.

Riley-ék ott voltak már a vasöntödénél.

-Hát Riley. Szerintem itt sincsenek.

-Cst!-fülelt Riley.-Hallod?

Sam is nagyon fülelni kezdett.

-Mit kellene hallani?

-Gyere!-indult meg Riley.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr2438732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.04.27. 12:07:07

ááá de jó hogy írtál :DDDDD amúgy mit csinálsz mostanában hogy ilyen ritkán írsz?:O am meg nagyoooon tetszik :DDD remélem gyorsan írod a következőt :D pusza

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.04.27. 14:25:58

Érettségire kell készülnöm:S

Ildy 2008.04.27. 15:46:22

hát az kemény :S

Dóri 2008.05.01. 18:30:36

Huh Iza!Egy kalappal az érettségihez. Én már
testem rajta, úgyhogy veled érzek, de ne izgulj tuti menni fog. Akkor most szabadságot adunk neked:) és kitartást a tanuláshoz,ha pedig írsz azt köszönjük. Ez a rész is tuti jó volt:D Hajrá Iza!

Dóri 2008.05.08. 18:20:46

Iza! Hogy haladsz az érettségivel? Nehéz volt? Mi van még hátra?Egy kalappal hozzá!pussz

Ildy 2008.05.08. 19:31:03

soksoksok sikert!!! és ha úgy érzed képes vagy rá írj xD :D puszy

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.05.10. 17:57:48

Köszi csajok. A törin, matekon, magyaron túl vagyok. Már csak az infó van vissza. És úgy érzem, hogy képes vagyok írni újat. Az erő velem van:D! pussszi
süti beállítások módosítása