HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

69.rész

Izuka 2008.04.13. 11:26

Legelőször a könyvtárhoz mentem. Gondoltam, mindenképp ott kell elkezdeni a kutatást. Már jó ideje ott voltam, de még mindig nem jutottam előre. Hát nem volt mit teeni, ide a fiúk is kellettek volna. Ekkor megcsörrent a mobilom. Sammy volt az...már megint. Már vagy 10-szer hívott, mióta leléptem. Gondoltam megkönyörülök rajta, és most felveszem.

-Tök jó, hogy van mobilod! Egyébként hova tűntél el?-kelt ki magából Sam.

-Könyvtárban vagyok. És egy kis mellékkutatást végzek.

-Igazán szólhattál volna. Csak úgy hirtelen eltűntél.

-Igazad van. Bocsi.

-Nah jó. Nemsokára mi is odamegyünk. Addig maradj ott, oké?

-Jólvan.-majd letettem a telefont. Nagyszerű, biztos ide is elhozzák Riley-t. Nem telt bele 10 perc, és már ott is voltak Sam-ék.

-Nah mire jutottál?-szegezte nekem a kérdést Dean. Ezen kicsit ledöbbentem. Semmi hol voltál, jól vagy-e, aggódtam érted, meg hasonlók. De csak azért se húztam fel magam...még.

-Semmire.-vontam vállat.-De gondolom ti már megoldottátok a rejtélyt Ms. Művészettörténésszel.

-Pszt. Meghallja!-ugatott le.

-És? Mi a fenének véded?

Erre már nem tudott válaszolni Dean, mert odajött Riley.

-Nah Cat, mire jutottál?

-Cathrine vagyok, és pont ugyanannyira mint ti.

-Akkor majd összedugjuk a fejünket és együtt megoldjuk, bár Dean-nel eddig is jól haladtunk.

-Nagyszerű. Akkor oldjátok meg édes kettesben.-ugrottam fel az asztal mellől.

-Cat.-ragadott karon Dean.-Azt hiszem beszélnünk kellene.-majd odébb vonszolt.

-Most mi van?-kérdeztem idegesen.

-Miért vagy ilyen? Nem bírod Riley-t vagy mi?

-Igen, nem bírom. Miért is kellene bírnom, hiszen volt csajod, ráadásul neked most más sem kell csak Riley.

-Mi? Dehogy? Csak segíteni akarok egy barátnak.

-De ennyire?

-Igen. Ennyire.

-Aham. És elmondtad neki, hogy én vagyok per pillanat a barátnőd?

-Nem. De minek? Ez annyira fontos?

-Te döntöd el, mennyire vagyok neked fontos.

-Nagyon. De...

-...most Riley mégis előrébb áll.

-Dehogy.

-Jólvan, nem érdekel. Felőlem össze is feküdhettek.-majd eltrappoltam onnan. Otthagytam a könyvtárban minden cuccom, a táskám, benne a fegyverekkel, a mobilom, a laptopom.

Egyszerűen annyira ideges voltam, hogy fel tudtam volna robbani. Utánamvágtatott Samantha.

-Cat. Várj! Ne menj el!

-Sam, hagyj most békén!-mordultam rá.

-Cat, én megértelek.

-Hogy a francban értenél meg? Veled nem történik ilyen. Nincs barátod, de ha lenne is, aki persze Sam lenne, ő akkor sem csinálna ilyet.

-Lehet. De akkor is...

-Akkor is mi? Sam, most hagyj békén.

-Veszélyes lehet.

-Nem érdekel. Neked egyébként fogalmad sincs a veszélyről! Úgyhogy ne oktass ki!-ordibáltam szegénnyel, majd otthagytam.

Csak csörtettem végig az utcákon, míg a város szélére nem értem. Elég kihalt erdős rész volt ott. Így visszagondolva elég félelmetes volt, de akkor ez egy csöppet sem érdekelt. Csak mentem befelé a sűrűbe, és szikozódtam mindenkire. Csak akkor kaptam észbe, amikor valaki megszólalt a hátam mögül. Hirtelen megfordultam, de senkit sem láttam. Majd a másik irányból jött a hang, de még mindig sehol senki. Itt mrá gondoltam, hogy nem egy elveszett turistáról van szó...

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr62423476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.04.17. 18:02:05

szegény én :D jhajjj de jó hogy írtál ^^ már nagyon vártam :D de ne csináld ezt megint hallod?! XD puszi

Dóri 2008.04.17. 21:03:01

Na végre Iza!!Már alig vártam, hogy írj. Hú de nagyon utálsz, ez nem időt sem hagysz arra hogy megismerj:DDDean meg nem számít:),attól még lehetek kedves aranyos kislány:D.Minél előbb írj.pusssz

Dóri 2008.04.17. 21:04:46

Hú, de értelmesen írtam meg a fair szó maradt ki az ez nem és időt közt.:Dbocsi

Dóri 2008.04.18. 20:38:44

ÁÁÁ,eltűntél megint Iza!Mostmár utánad kell küldenem a Winchester teamet, hogy oldják meg a rejtélyt.Mert tuti, hogy valami dzsin van a dologban és ezért nem írsz:(((

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.04.19. 13:45:11

Hát Dóri, ha neked Dean kell, akkor nem lehetünk puszipajtások:) Ha mégis, akkor ilyen lenne a sztori:
-Jahj Riley. Most szórakoztasd el te Dean-t este. Nekem démon után kell nyomoznom.
Vagy:
-Cat. Ma tiéd lehet Dean, nekem be kell fejeznem egy dolgozatomat.
:):):):)

Ildy 2008.04.19. 13:49:25

XD még jó hogy én itt nem zavarok sok vizet és mi Sam-ek elvagyunk csöndben :P de már írhatnád ám Izaaaaa!!!!! :D:D

Dóri 2008.04.19. 16:59:06

Iza, nem egészen így gondoltam:Dez a megosztósdi nem müködik. Arra utaltam,hogy azért nem kell Rileyt legyilkolni,mert ex, sztem tuti kijönne a két csaj, ha Cat szeme elől is eltőnne a vörös köd, hisz Ő a jelen.(Meg aztán Catnek is ott volt, hogy is hívják Michael?) Meg ha azt vesszük legalább hozott egy kis izgalmat a kapcsolatotokba, hisz a végén úgyis kibékültök és annál édesebb nincs:DDna de most már fejezd be azt a dolgozatot:)))) és írjál nekünk.pussz
süti beállítások módosítása