HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

59.rész

Izuka 2008.03.21. 14:41

Kint az utcán botorkáltam, amikor csörgött a mobilom. Sam volt az.

-Hello Cat! Hol vagy? Beszélnünk kell! Fontos!

-Ha Dean-ről van szó, akkor nem érdekel.

-Igen, Dean-ről van szó, meg rólad, meg rólam. És tényleg fontos.

-Nah jó. Itt vagyok a 3. és a 6. sugárút kereszteződésénél. Van itt egy kis étterem-féle, a BlueNight. Ott várlak.

-Oké, sietek.

Közben én beültem, és rendeltem ebédet. Tényleg nem kellett sokat várni Sam-re.

-Szia. Köszi, hogy beszélhetünk.

-Jó-jó. Csak mondd már! Túl akarok lenni rajta.-sűrgettem.

-Szóval. Kezdjük az elején. Most nagyon őszintén, mit érzel Dean iránt?

-Öh, szeretem. Vagyis azt hiszem. Nem tudom biztosan. Nah ez bonyolult. Vonzódom hozzá, meg olyan jó érzés, ha a közelemben van, de másrészt meg folyton vitatkozunk, és öljük egymást. Szóval tényleg nagyon hasonlítunk, de nagyon különbözünk is.

-Értem. De ugye szeretnéd rendbehozni?

-Igen, legalábbis úgy hiszem.

-Nah, ez már valami.

-Nem. Ez még semmi. Mert ő már nem szeret. Sőt, már abban sem vagyok biztos, hogy szeretett valaha.

-Ez nem igaz. Ő igenis szeret, és ez nála nagyon-nagy szó.

-De ezt tőle sose hallom.

-Könyörgöm Cat. Ő Dean Winchester. Egyáltalán nem a szavak embere. Kivéve ha valamilyen csajt kell ágynak dönteni. Sose mutatja ki az érzelmeit, nem tűnt még fel?

-Hát, de. Akkor is...

-Cat! Ne idegesíts! Teljesen kivagyok már attól, hogy mindketten fújtok egymásra, utána meg nekem sírjátok el, hogy milyen rossz a másik nélkül.-jött dühbe Sam.

-Jó-jó. Nyugi Sam.-próbáltam csillapítani.

-Oké, nyugodt vagyok.-vett nagy levegőt.-Szóval akkor mi lesz? Megpróbáljátok újra?

-Én benne vagyok. Már csak rajta múlik.

-Nah gyere, menjünk vissza hozzá.

-Jólvan.-bólogattam hevesen. Visszafele az úton tök izgultam, de hogy miért, azt nem tudom. Aztán megérkeztünk a szállodába.

-Szia Dean.-toppantam be kissé zavarodottan a szobába.

-Öh, szia.

-Nah akkor én most magatokra hagylak titeket. Beszéljetek csak meg mindent.-indult ki Sam.

-Ne!-kiáltottam utána, majd odasiettem hozzá, és odasúgtam a fülébe.-Légyszi Sam, ne menj el. Hátha megint mindent elrontunk, vagy összeveszünk. Ha ittmaradsz, akkor legalább időbe közbe tudsz lépni, még mielőtt nagy vita alakulna ki.

-Hát jólvan. Akkor én oda leülök az ágyra. Ti csak beszéljetek.-lökött oda Dean-hez.

-Hát, szóval.-próbáltam valahogy elkezdeni.-Elég hülyén érzem magam.

-Igen, én is. Nem is tudom, hol kezdjem.

-Jahj gyerekek.-szólt közbe Sam.-Hogy tudtok ilyen izék lenni.

-Hé, öcsi. Ha te állnál itt, akkor te is csak nyökögnél. Úgyhogy nem kérek kommentált.

-Dean. Te nem is önmagad vagy. Meg se bírsz mukkani.-nevetett Sam.

-Valóban? Hát képzeld, szeretem Cat-et, és bármennyire kinézed belőlem, vagy sem, ez így van. Különben sem a szavak embere vagyok.-már szinte kiabált Sam-mel.-Figyelj Cat.-fordult oda hozzám.-Szerinted megpróbálhatjuk újra?

-Igen.-mondtam hatalmas mosollyal az arcomon, majd megcsókoltam.

-Jhaj, ezt ugye már nem kell végignéznem?-kérdezte Sam.

-Hát öcsi, nem kényszerítelek.-majd felém fordult, és most ő csókolt meg. Fel sem tűnt, mikor meg hogyan lépett le Sam. Volt jobb dolgunk is Dean-nel.

-El sem hiszem, hogy megint minden jó.-mondtam odabújva hozzá az ágyban.

-Igen, én sem hittem volna. De ez most így jó. Élvezzük ki, amíg újra egymás nyakának nem ugrunk.

-Ami minden bizonnyal nemsokára meg fog történni.

-Hát igen. De sebaj. Majd megoldjuk.

Aztán egy ideig csak feküdtünk egymás mellett, végül pedig elaludtunk. Pedig még csak délután volt.

 

Hát van náluk édesebb pasi a világon?

Csajok!(Ildy, Dóri). Milyen néven szeretnétek szerepelni?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr59390942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.25. 15:11:12

hát nem is tooom...az nagyon kemény lenne hassamanthnak akrnám magam hívatni mert akkor ott lenne a nyakatokon két Sam XD úgyhogy asszem marad a Kelly és az is tökéletes lesz:)de ha megtudod oldani a dupla Sam dolgot...hát az csodáa lenne :D és írd gyosan gyosan nagyooon gyorsan!XD

Ildy 2008.03.25. 16:56:52

ááá de jóóóó!szupi szupi szupi!:D már azt hittem soha nem írod újra :D és ki benne a férfi főszereplő?mert gondolom van benne :P

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.25. 17:20:26

Igen, és nem is egy. Hollywood legtöbb jó pasiját belevonomXD Persze a végén csak egy maradhat:D

Ildy 2008.03.25. 18:25:01

az összeset?ilyen telhetetlen vagy?Iza! mondjuk volt mikor Dean mellett Samet is kipróbáltad XD

Dóri 2008.03.25. 20:34:04

Végre!Már tövig rágtam a körmöm,annyira vártam a folytatást:).Isteni vagy Iza, a másik blogod is elfogom olvasni.Ami a nevet illeti ha lehet én a Rileyre szavaznék,ha nem nagy gond:D.Várjuk türelmetlenül a folytatást,úgyhogy dobj félre mindent és írj:)))))).pussz

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.26. 14:10:51

Hogy kell ejteni azt a nevet?XD Különben nem lesz gond. De persze az ugye egyértelmű, hogy csak kis időre lesz Dean a tiéd?XD Azért mégiscsak én vagyok a főszereplő:P

Ildy 2008.03.26. 14:48:19

na ennyivel jobb az én helyzetem :P:P:P Samnek nincs csaja mármint főszereplő úgyhogy én egy kicsit tovább maradhatok :P
süti beállítások módosítása