HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

57.rész

Izuka 2008.03.19. 15:51

Épp kényelmesen bent üldögéltünk és reggeliztünk, amikor csörgött a mobilom.

-Igen?-szóltam bele. Majd halkan odasúgtam Sam-nek:-Leslie Brett.-és folytattam tovább a csevegést.

-Az meg ki?-kérdezte Dean Sam-et, miközben én odébb vonultam, és ott beszélgettem tovább Leslie-vel.

-Leslie Brett Montan asszisztense.-világosította fel Sam.

-És minek keresi Cathrine-t?

-Gondolom a modellkedés miatt.

-Mi miatt?-értetlenkedett Dean.

-Jha, persze. Te épp ál-csajozgattál. Nah szóval.-kezdett bele Sam.-Montan tegnap este bemutatta a partyn pár híres divattervezőnek Cat-et. Meg felajánlotta neki, hogy dolgozzon modellként, mert szívesen szerződtetnék. De akkor Cat még azt mondta, hogy alszik rá egyet. És gondolom most akarják megtudni, mire jutott.

-Cathrine, mint modell?

-Miért? Szép is, okos is. Tök jó csaj. Simán lehetne.

-De akkor ez azt jelenti, hogy nem jönne velünk tovább?

-Gondolom.

-De akkor ki védi meg?

-Nem tudom.-vont vállat Sam. Direkt úgy csinált, mintha nem is érdekelné ez, mert tudni akart, mit lép Dean.

-De ezt akkor sem engedhetjük. Baja eshet, ha nem vagyunk itt mellette.

-Dean! Nem vagy az apja, se a bátyja. És már csak a barátja sem. Szóval semmi jog nem kötelez arra, hogy őt védelmezd.

-De megígértük Marie-nek.

-Jhaj, hiszen annyi hazugságot ígértünk már csajoknak. Vagyis csak te.

-Mi? Én? Sose!

-Persze. Csak Jo-nak, hogy felhívod. Meg annak a színésznőcskének is....elfelejtettem a nevét.

-Ezek mások. Nem érdekelnek.

-Hiszen már Cat se érdekel. Mert ugye nem érdekel, igaz?

-Öh....-ekkor viszont pont visszajöttem.

-Cathrine!-kezdett bele Dean.-Ez az életforma nem neked való.-próbált lebeszélni a modellkedésről.

-Valóban? Honnan veszed? Pedig nekem tetszik, bár vannak nehézségek.

-De Marie mit szólna ehhez?

-Már tud róla.

-Már tudja?

-Igen. És nem ellenzi. Bár eleinte nem tetszett neki, de elfogadta, hogy ez a döntésem.

-Értem. De akkor is. Ne csináld!

-Biztos, hogy ne?-kérdeztem.

-Igen, tuti.-vágta rá Dean.

-Jólvan, akkor visszhívom Leslie-t, hogy mégis elfogadom.

-Micsoda?

-Nem fogadtam el a lehetőséget.

-Most ez komoly?

-A legkomolyabb.

-Akkor miről beszéltünk most?

-Hát a mostani életemről, ami tele van nehézségekkel, de tetszik. És anyának se tetszett az elején, hogy veletek megyek, de belenyugodott.-nevettem el magam Dean-en, aki tök zavarodott pofát vágott.

-Oh, értem.-jött kicsit zavarba.-Nem megyünk vissza a hotelbe?-terelte a témát.

-Oké, mehetünk.-pattantam fel. Tök vidám voltam, pedig lehet, hogy most utasítottam vissza életem egyetlen nagy lehetőségét. Viszont rájöttem, hogy nekem ez a vadászosdi, démonosdi az életem, a sorsom. És az, hogy Dean-nel meg Sam-mel legyek még egy ideig. Ezen agyaltam a motelig.

-Fiúk.-szólaltam meg fent a szobában.-Most hogy ilyen nagylelkűen visszautasítottam egy szuper lehetőséget, részben miattatok, vehetné valamilyikőtök a fáradtságot, és megtaníthatna verekedni.

-Ezt nem értem.-rázta a fejét Sam.

-Hát mivel elég necces ez az életstílus, nem ártana, ha tudnék pár alapmozdulatot, amik bármikor jóljöhetnek. Mert bár apa megtanított a fegyverekkel bánni, megjegyzem szerényen, nem is rosszul, de addig nem jutottunk sajnos el, hogy midenféle ütés, meg rúgás mozdulatot is mutasson. Értitek?

-Jha, már fogom.-bólogatott Dean.

-Szóval ki vállaja?-néztem rájuk kérdően.

-Dean vállaja.-vágta rá Sam villámgyorsan.

-Mi? Én?-fogta fel lassan Dean.

-Ő?-mutattam rá.

-Igen. Ő a jobb bunyós.-magyarázta Sam. Naná, hogy nem ezmiatt mondta Dean-t. Össze akart minekt újra hozni.

-De te is tudsz.-mondtam neki.-Te is taníthatsz.

-Én nem akarlak.-vont vállat Sam.

-Akkor hagyjuk, nem fontos.-zártam le röviden.

-Mivan Cat? Megfutamodsz?-vigyorgott Sam.

-Mi? Hogy én?-háborodtam fel.-Sose! Dean!-fordultam felé.-Mikor kezdjük?

-Öh, izé. Majd később.-mondta, közben megragadta Sam karját és húzni kezdte az erkély felé.-Beszélnem kell Sammy-vel. Tudod, ez olyan fiúdolog.

-Sam! Miért csináltad ezt?-rökönyödött meg Dean.

-Azért, hogy legyetek már újra együtt.

-És szerinted attól összejövünk, hogy egymást verjük? Különben is ki mondta, hogy össze akarok vele jönni? Meg azt, hogy ő velem?

-Jhaj, könyörgöm. Rátok van írva. Különben is, te mondtad nekem.

-És Cathrine? Ő is mondta?-csillant fel Dean szeme.

-Öhm.-köszörülte a torkát Sam.

-Tehát igen? Tudtam. Végülis kinek nem kellene egy ilyen jó pasi, mint én?

-Mondjuk nekem.

-Nyugi öcsi. Te se jössz be nekem.

-De Cat bejön.

-Talán egy kicsit még.

-Akkor meg? Egy próbát megér.

-Nah jó, lehet.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr40387947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.20. 19:27:15

Iza beszélhetnél az érdekemben....én is meg szeretnék tanulni verekedni XD de nekem jó Jared is ha te Jensennel gyakorolsz :D előre is kösszencs! ja és gyorsan- gyorsan írd a következőt! xXx pux

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.20. 20:05:00

Megnézem, mit tehetek...XDXDXD És ígérem, hogy gyorsan írom.

Ildy 2008.03.20. 20:34:03

áááááá de jó!!!!köcce szépen!!!xXx puszy

Dóri 2008.03.20. 20:39:36

Iza ez nagyon baró,annyit nevettem míg olvastam.Nagyon király.És várjuk a küvetkező részeket:D.
süti beállítások módosítása