HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

56.rész

Izuka 2008.03.18. 14:53

Reggel Sam ébresztett. Hozott nekem a drága kávét. Ő legalább megjegyzi, mi nélkül nem tudok élni.

-Hm, köszi.-vettem el tőle a poharat.-Dean?

-Nem aludt itt.

-Milyen meglepő...

-Akkor sem értem, miért nem beszélsz vele, ha egyszer még teljesen bele vagy esve.

-Mert már külön utakon járunk ilyen szempontból.-pont ekkor toppant be Dean.

-Csakhogy végre.-mondta neki Sam köszönés helyett.

-Jó reggelt Sammy. Neked is Cathrine.-mondta vidáman.

-Viszont.-mondtam egyhangúan.-Nah megyek és birtokba veszem a fürdőt.-majd elvonultam.

-Hol töltötted az estét?-kérdezte Sam a szemöldökét felhúzva.

-A lányokkal.

-Lányokkal?

-Igen. Kerry, Linda meg azt hiszem Gabriell volt.

-Értem. Ez mind szép lenne csak kár, hogy hazudsz.-mondta Sam tök nyugodtan.

-Mi van? Miről beszélsz öcsi?

-Arról, ha egy csajjal töltöd az estét, akkor egész másnap tök elégedett pofát vágsz. Most meg egyszerre 3-mal töltötted, és semmi elégedettség.

-Jhaj Sammy, ugyan már...

-Most miért akarsz átverni?

-Pszt!-csítitotta el.-Nah jó. Tényleg nem velük töltöttem az estét.

-Most komoly? Akkor hol voltál?

-Egy motelben aludtam. De nehogy azt hidd, hogy nem fektethettem volna meg őket. Mert ők simán benne lettek volna.

-Hát akkor meg?-értetlenkedett Sam.

-Nem volt kedvem. Fáradt voltam.

-Dean!-szólt rá.

-Nah jó. Cathrine miatt.

-Cat miatt?

-Cstt már! Ne ordibálj! A végén még meghallja. Igen, miatta.

-Te kihagytál egy görbe éjszakát Cat miatt?-esett le Sam álla.

-Mondom, hogy halkan. Nem akarom, hogy meghallja.

-Te szereted.-mondta tovább Sam nem is törődve azzal, milyen hangosan beszél.

-Mondom, hogy fogd már be!-ugrott neki Dean, hogy befogja öcsikéje száját. Pont ekkor jöttem ki. Én csak annyit láttam, hogy mindketten ott fetrengenek az ágyon. Sam röhög, Dean meg ideges.

-Jhaj de gyerekesek vagytok.-ráztam a fejem.-Mi van?-néztem rájuk furán.

-Semmi.-vágta rá Dean kissé idegesen.

-Jólvan, nyugi. Azt hittem, hogy feldobottabb leszel az éjszakád után.

Sam ekkor elröhögte magát.

-Nah jól van. Miből hagytatok ki?-kérdeztem ingerülten.

-Semmiből. Csupán Sam kissé lököttebb a szokásosnál.

-Ahham, értem. Menjünk el reggelizni!-ajánlottam.

-Jó ötlet.-helyeselt Sam.

-Hát felőlem.-vont vállat Dean. Tehát ennek az lett a vége, hogy elmentünk egy közeli kávézóba.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr3386182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.19. 17:50:14

Iza elk tudod képzelni milyen jót nevettem?!Elképzelterm pket ahogy fetrengenek az ágyon...XD XD XD lécci gyorsan írd a következőt! xXx pux
süti beállítások módosítása