HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

42.rész

Izuka 2008.02.26. 14:45

-Már egy hete, hogy eltűnt Cat, és még mindig semmi hír.-mondta Sam egyik reggeli közben.

-Végigtelefonáltam minden ismerőst, de senki sem hallott róla.-fűzte hozzá anya.

-És a telefonján is csak az üzenetrögzítő van bekapcsolva.-fejezte be Dean.

-Tiszta olyan, mint amikor apa eltűnt.-gondolkodott el Sam.

-Jha, eléggé deja vu-s. De akkor most mihez kezdjünk?-tűnődött el Dean.

-Semmihez sem tudunk.-sóhajtott anya.

Én időközben a nyakamba vettem az államokat. Próbáltam új esetek után nézni, de nem jártam nagy sikerrel. Így jobbára csak utazgattam. Épp egy kis városkában voltam egy kissé lepukkadt motelben. Nagyban a laptopom bűvöltem, és épp kipillantottam az ablakon. Ekkor megláttam egy alakot, aki pont ott volt az ablak előtt, és engem nézett a villogó szemeivel. Nagyon megijedtem. Kezembe fogtam a pisztolyom. Igen, már azt is beszereztem. Nah szóval, kimentem, hogy utánanézzek, ki az. Hiába járkáltam vagy 5 percig kint, senkit sem találtam. Biztos csak képzelegtem. Inkább fogtam magam, és elmentem aludni.

Hát megértem elaludni. Az éjszaka közepén arra ébredtem fel, hogy ordibálok. Azzal a valakivel álmodtam, akit az ablakom előtt is láttam. Igazából csak annyi volt az álom lényege, hogy beszéltem hozzám. De ekkor sem láttam többet belőle, csak a villogó szemeit. Egy tök idegen nyelven beszélt, mintha nem is földi lenne. És fogalmam sincs, miért kiabáltam.

Aztán ahogy elmentem reggelit venni, megint láttam az utca túloldalán. Nem szoktam ilyeneken parázni, de most már nagyon féltem. De tudtam mást tenni, fel kellett hívnom Dean-t.

-Cat! Nah végre! Jól vagy? Meg egyáltalán hol? Meg miért mentél el? És eddig miért nem jelentkeztél?

-Héhéhé. Egyszerre csak egyet. Különben jól vagyok. És egy kis városkában vagyok. És ahogy ti fogalmaznátok, zűrös.

-Miért? Mi a baj?

-Csak egy kicsit össze vagyok zavarodva, és jó lenne, ha ittlennél velem.

-Azonnal indulunk!-vágta rá Dean.

-Ne! Csak te gyere!

-És Sam?

-Légyszi, csak te gyere. Hidd el, ha nem lenne gáz, téged se hívtalak volna fel.

-De...

-Nincs de. Vagy te, vagy senki se.

-Értem.

Még gyorsan elmondtam, hogy hova jöjjön. Anya a háttérben kiabált, hogy ő is beszélni akar velem, szóval még ő is faggatott, de én szűkszavú voltam.

Aztán azzal teltek az óráim, hogy vártam Dean-t. Időközben még egyszer láttam a feket alakot, de többször nem.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr72355195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.03.01. 10:07:37

jézus isten!mi vagy ki a franc volt az?még én is megijedtem...tegnap durva volt az Odaát!az a szétnyílt fejű emberke...:S de azért klassz volt éa a végére fényderült rá az én szemeben is hogy Dean milyyen nőcsábász...XD na puszy xXx

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.03.01. 15:34:24

Fúúú, az a pasi tényleg durva volt. Viszont Dean meg Sam...hmmm. Jók voltak, mint mindig.
süti beállítások módosítása