HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

13.rész

Izuka 2008.01.01. 18:06

-Szóval most hogy így összegyűltünk újra, megoldhatnánk ezt az ügyet.-mondta Sam, miután már ő is odaért a motelbe.-Cat, mire jutottál?

-Öh, hát izé. Nagyjából összeállt a kép.-mondtam, de közben le nem vettem a szemem Dean-ről. Még mindig csak ott támoszkodott és bambult maga elé.

-Szuper.-örült Sam, de ekkor neki is feltűnt, hogy Dean semmit sem szól.-Hé, Dean.-ment oda hozzá.-Minden rendben?

-Semmi.-vont vállat.-Inkább hallgassuk meg Cat előadását.-húzta a száját.

-Hát jól van.-mondta Sam, de láttam rajta, hogy őt is meglepi Dean különös viselkedése. Vagyis pont az volt a különös, hogy teljesen normális volt. Meg csöndes. De azért én belekezdtem.

-Tehát.-csaptam fel a laptopom.-Ott szakítottatok félbe, hogy mondtam, megtaláltam egy bizonyos Jean Christopher Callos aktáját. Ő lenne az.-mutattam a monitorra.

-Egy pap?-szólalt meg Dean a hátam mögül.

-Igen, Callos egy pap volt az 1900-as évek elején. Mint utánanéztem, ismerte az összes áldozatot, akik akkor haltak meg. Sőt, mindig ő volt az utolsó személy, aki még élve látta az apácákat. Bár igazából sose tudták rábizonyítani a gyilkosságokat, mert mindig pontosan 1 óra 7 perccel a halálesetek előtt távozott az áldozatok közeléből.

-Vagyis sose volt ott akkor, amikor meghalltak?-nézett rám Sam.

-Igen.

-De akkor mondd csak Cathrine, miért épp ő lenne a mi emberünk?-kérdezte Dean.

-Először is, a dédapja egy sorozatgyilkos volt a maga korában, bár a karrierje nem tartott sokáig, mivel 5 gyilkosság után elfogták, és kivégezték. Másodszor meg, amikor Callos 1940-ben meghalt, törés állt be a gyilkosságok rendszerességébe, ugyanis abban az évben csupán 2 lány halt meg ilyen körülmények között. De 1950-re már megint visszaállt a 3 lányos rendszer.

-Várjunk csak Cathrine. Most arra célzol, hogy az öreg Callos annyira el volt foglalva a túlvilági létbe való átlépéssel, hogy kimaradt egy lány?-érdeklődött Dean.

-Igen, szerintem így történhetett.

-Ez lehet.-helyeselt Sam.-De egyet nem értek. Mi alapján válogat?

-Erre is gondoltam.-húztam ki magam.-Nézzétek csak.-mutattam a monitorra. Samatha Wilson. Az 1930-ben meghalt lányok egyike. Apácának készült, de kiderült, hogy korábban volt egy bolti lopása, ami közben állítólag véletlenül meghalt a boltos. Jól titkolta, de valaki rájött, hogy ő volt. Meg is halt. Vagy például ő Debra Northon. 1980-ban halt meg. Fény derült arra, hogy egy lánnyal van titkon szexuális kapcsolata. Hát eddig tartott az élete. Az újabbak közül, Caroline Westline. Ő volt az egyik áldozat ebben az évben. Mint utólag kiderült, volt egy abortusza.

-Tehát azok a célpontok, akik valami bűnt követtek el?-nézzet rám Dean.

-Pontosan. Azok, akik vétkeztek a Tízparancsolattal szemben.

-Pompás, akkor már csak ki kell derítenünk, hogy ki lesz a következő áldozat.-állapította meg Sam.

-Ez Dean-nek menni fog.-jegyeztem meg.-Csak odalibben minden apácához, felajánlja habtestét, és aki rákap, az lesz a következő.-ezen Sam elkezdett nevetni.

-Ezt most hagyd abba Cathrine!-mordult rám Dean. Sam is megtorpant. Nem ezt a reakciót várta a tesójától.

-Számoltam, és már harmadszorra egymás után azt mondtad, hogy Cathrine, amikor te is tudod, hogy azt nme szeretem.-mondtam neki.-Apa szokott mindig Cathrine-ezni, amikor valami rosszat csináltam, úgyhogy most ez eléggé frusztrál. Mi a bajod Dean?-mentem közelebb hozzá.

-Semmi bajom sincs.-mondta, de közben a földet bámulta.

-Nah jó. Sam, itthagyom neked. Beszélj vele! Én addig megyek, veszek valami kaját. Nemmessze a sarkon láttam egy kis boltot.-jelentettem ki.

-Nem lesz semmi baj?-nézett rám Sam.

-Nyugi, én nem készülök apácának.-mosolyogtam.

-Ezt azért vidd magaddal.-mondta Dean, majd átnyújtotta a pisztolyát. Nem mondtam semmit, csak szó nélkül elvettem, és beleraktam hátra a nacimba, mint ahogy a filmekben szoktákXD. Azzal hátat fordítottam, és kimentem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr21281144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wikike 2008.01.01. 21:42:46

hjujj ezek a sztorik annyira jok!!!izgik!mar varom a kovit!!!

Ildy 2008.01.02. 13:54:55

Iza mi van Ashleyvel?Nem jön be blogja.Csak nem szűntette meg?A sztori nagyon jó XD

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.01.02. 16:10:36

De, bizony igaz. Beszűntette a blogot. Azt mondta, hogy nincs rá ideje, ezért nem folytatja....:S:S

Ildy 2008.01.02. 17:55:09

jajj de kár!!!!:(:(:(:(:(:( pedig már úgy vártam.....nagyon sajnálom és sztem mindenki

wikike 2008.01.02. 21:15:26

mi??de miért nem szólt?annyira sajnálom!de akkor legalabb majd te irj nekunk sokat!oks?

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.01.03. 13:53:28

Én ígérem, hogy sokat írok, mert annyira élvezem csinálni!XD
süti beállítások módosítása