HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

9.rész

Izuka 2007.12.27. 17:12

-Jhaj, kislányom, úgy féltetelek.-mondta anya már 4-szerre el a reggeli közben.

-Először is anya, már rég nem vagyok a kislányod. 18 éves vagyok. Másodszor meg megígértem, hogy vigyázni fogok.-nyugtattam.

-Marie, mi is nagyon vigyázni fogunk rá.-mondta Sam is nyugtatásképpen.

-Hallod anya, majd Sam meg a fatökű bátyja vigyáz rám.

-Hát ilyen szőke fejjel meg sem szólalnék.-vágott vissza Dean. Ezen anya kezdett el nevetni. Nah végre, már rég nevetett.

-Indulnunk kellene srácok.-szólt közbe Sam.

-Jólvan, mehetünk.-pattantam fel az asztaltól.

-Várj Cat.-szólt anya.-Ezt még oda kell adnom neked. Igazából a 18. szülinapodra kellett volna, de sajnos kiment a fejemből.-majd átnyújtott egy láncot, amin egy igen érdekes medál volt.

-Ez meg mi?-kérdeztem, közben meg a láncot bűvöltem.

-Apád akarta neked adni a 18. szülinapodon, de sajnos nem érte meg. Ez is bent volt a levélben. Azt írta, hogy sose add ki a kezedből, mert ez megvéd a rossztól és a gonosztól.

-Tényleg? Apa ezt nekem szánta?-lepődtem meg. Már majdnem a könnyem is folyt, de visszatartottam. Inkább a nyakamba akasztottam a láncot. Majd elindultam kifele. Közben a medált szorongattam. Olyan jó érzés töltött el, mintha apa tényleg itt lenne mellettem, és vigyázna rám.

-Hmm, Chevy Impala?-kérdeztem Dean-től, miután kint megpillantottam a kocsiját.

-Igen, a szemem fénye.-áradozott róla.-Csoda, hogy csaj létedre felismersz egy kocsit.

-Jha, csoda...-vontam vállat.-Szia anya.-köszöntem el tőle. Alig akart elengedni, de aztán megígértem, hogy nem leszek sokáig távol, meg hogy gyakran hívom.

-Nagyon csöndben vagy.-nézett rám a Dean a visszapillantótükörből, miután már vagy 2 órája csak nézegettem apa medálját.

-Csak mert szóhoz sem jutok, annyira csodállak.-vágtam a pofákat.

-Ez eddig is egyértelmű volt. Hidd el, nem te vagy az első.-nagyképűsködött.

-De tuti, hogy én vagyok az első csaj, aki kiütötte a nagy démonvadász Dean Winchester-t. Ráadásul egy serpenyővel.

-Hahaha, vicces egy némber.-piszkált tovább.

-Hahaha, beképzelt egy bunkó.-szóltam vissza.

-Nah jól van gyerekek. Keressünk egy motelt, mert a végén még egymás nyakának ugratok.-javasolta Sam.

-Oké öcsi.-egyezett bele Sam. Háromnegyed órán belül találtunk is egyet.

-2 szobát kérünk.-mondta Sam a motel recepciósának. Megkaptuk a 2 szobakulcsot. 

-Nah jóéjt fiúk.-mondtam nekik, amikor fent voltunk már a szobák előtt. Épp be akartam menni az egyágyasba.

-Héhéhé, állj csak meg Cat!-szólt utánam Sam.-Ott én alszok.

-Mi? Hiszen ez az egyágyas.-értetlenkedtem.

-Tudom, ott én alszok.Te ma Dean-nel alszol.

 -Mi van?-néztem rá.

-Én úgy nem megyek tovább, hogy ti folyton marakodtok.

-Öcsi, Samy. Most ugye csak viccelsz?-ijedt meg Dean.

-Nem.-válaszolta Sam, és bevágtatott az egyágyasba. Dean-nel egymásra néztünk, majd mi is bementünk a szobába.

-Szuper, nászutas ágy.-jegyeztem meg, majd behuppantam az ágyba.

-Talán nem tetszik kicsinyem?-fancsalkodott Dean.

-De, tökéletesen megfelel...kicsinyem.-mondtam. Majd hamar kidőltem az ágyba. Kb 10 perc alatt el is aludtam. Reggel 6-kor Sam bevágtatott a szobánkba.

 

Itt a kocsijuk is:D

Chevrolet Impala:P

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr79276493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wikike 2007.12.27. 21:01:12

huh.hat ez nagyon jo!!!csak igy tovabb!!!mar varom a folytatast!!!

Ildy 2007.12.28. 11:12:37

gyorsan írd meg a következő részt mert nagyon várom!!!XD xXxpussz
süti beállítások módosítása