HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

7.rész

Izuka 2007.12.23. 18:06

-Mondjunk el egy imát értük.-mondta a pap. Alig bírtam végig a temetést. Anya megállás nélkül zokogott. Én viszont csak némán könnyeztem. Amikor vége lett a temetésnek, mindenki elindult haza, én viszont odamentem apa sírjához. Mindig ha valami bajom volt, kimentem apához a temetőbe. Mindent elmondtam neki, mert hittem benne, hogy figyel rám, és meghallgat.

-Hát szia apa.Képzeld, megismertem Dean-t, meg Sam-et. És megtudtam, hogy démonvadász voltál. Anya elmondta az igazat. Nem értem, hogy miért nem tudhattam meg ezt én is.-és itt megint könnyezni kezdtem.-De ezt nem hagyom annyiba. Neked nem lett volna szabad itthagynod.

-Cathrine.-jött oda Dean.-Mennünk kellene.

-Oké, mehetünk.-álltam fel a sírtól.-Szia apa. Szeretlek.

Otthon csendes volt a légkör.

-Anya.-törtem meg a csendet.-Én is továbbmegyek Sam-ékkel.

-Mi van?-nézett rám anya.

-Ezt én is szeretném tudni.-vágott közbe Dean.

-Most, hogy már tudom az igazságot, nem bírok itthon maradni. Tennem kell azért, hogy az a szemét megbűnhődjön.

-Kizárt!-szólt közbe anya.-Maradsz itt! Nem gondolod, hogy így is már épp elég családtagot vesztettünk el? Különben is, nem várhatod el, hogy a fiúk téged pátyolgassanak.

-Nem kell engem pátyolgatni. Ha kell, akkor egyedül indulok útnak. De nem maradok itt.

-Akaratos egy lány.-állapította meg Sam.

-Akárcsak az apja.-mondta anya.-Nem tudom, hogy mit csináljak vele.

-Ha úgy gondolod Marie, hogy elengeded velünk, akkor megígérem, hogy nagyon vigyázni fogunk rá.-nyugtatta Sam.

-Hogy mi van öcsi?-rökönyödött meg Dean.

-Ha úgy dönt Marie, hogy elengedi velünk, akkor vigyázunk rá. Azt hiszem ennyivel tartozunk Jack-nek.

-Igaz.-vont vállat Dean.

-Hát jólvan, mehet veletek.-sóhajtott egy nagyot anya.-Ha megtiltanám, akkor úgyis csak elszökne már az este.

-Uhh, köszi anya.

-Jólvan, de most irány aludni. Fárasztó nap volt. Fiúk.-fordult anya feléjük.-Van hol aludnotok?

-Hát őszintén nincs.-válaszolta Sam.

-Akkor aludjatok itt. Bőven elférünk.

-Hát ezt nagyon köszönjük.-mondta Dean. Majd mindenki elvonult aludni. Én eléggé nehezen tudtam elaludni. Csak forgolódtam. Ekkor hangokat hallottam lentről. Valaki mászkál a konyhában. Leosontam a lépscőn, hogy megnézzem ki az. Észrevettem, hogy a konyhapultnál van. A kezembe fogtam egy vázát, majd elkezdtem nagyon halkan araszolni a feltehetőleg betörő felé. Mikor elég közel voltam hozzá, bemértem a célpontot nagyjából és lendítettem. Ezaz, eltaláltam. A betörő a földre esett. A zajra lejött anya meg Sam is. Ők kapcsolták fel a villanyt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr42273468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása