HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

5.rész

Izuka 2007.12.21. 21:35

Egy kórházban tértem magamhoz.

-Szia.-köszönt Sam.-Hogy vagy?

-Megvagyok. De hogy kerültem ide?-kérdeztem.

-Hát túl sok vért vesztettél a barlangban. Elájultál, és Dean hozott ki.

-Tényleg?-lepődtem meg. Ez teljesen kiesett.

-Igen.-szólt Dean. Eddig észre sem vettem, hogy itt van ő is.-Nagyjából csak 5 km-en át cipeltelek a kocsiig.-nevetett. Viccnek szánta szegény, de baromira nem tudtam nevetni.

-Nelly?-kérdeztem reflexből.

-Kimentek értük. Holnap lesz a temetés.-mondta Sam. Ekkor anya toppant be a szobába.

-Kislányom!-rohant oda anya, majd átölelt.

-Anya.Nelly...én úgy sajnálom.-sírtam el magam.

-Nem tehetsz te semmiről sem.-mondta, de már ő is sírt.

-Azt hiszem mennünk kellene.-súgta oda Sam Dean-nek. De anya ekkor észrevette őket.

-Hát ők meg?-nézett rám kérdően.

-Ők mentettek meg.-mondtam.-Sam és Dean Winchester.-mutattam be őket.

-Winchester?-lepődött meg anya.-Csak nem ti vagytok John Winchester fiai?

-De.-mondta Dean, aki nagyon meglepődött velem együtt.

-Anya, te ismered őket?-néztem anyára.

-Igen. Még nagyon kicsik voltak, amikor utoljára láttam őket.

-Elnézés Mrs. ....-gondolkodott Sam.

-Simon. Marie Simon.-mutatkozott be anya.

-Csak nem Jack Simon felesége?-lepődött meg Dean.

-De.-mondta anya.-Szóval emlékeztek.

-Igen, nekem is rémlik.-szólalt meg Sam. -Egyik nyáron ittvoltunk,a mikor apa vadászni ment.

-Héé.-szóltam közbe.-Beavatnátok engem is? Ti ismeritek egymást? Meg apát? Meg apukátok apukámat? Meg ő is vadász volt?-tettem fel a rengeteg kérédsemet.

-Kislányom.-komolyodott meg anya.-Azt hiszem mesélnem kell neked néhány dolgot.-kezdett bele anya. Hát nem túl sok jóra számítok....

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr56271881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2007.12.22. 09:30:01

Hát Iza csak így tovább és komolyan mondom várom a következő részt!!xXxpussz

Wicky95 2007.12.22. 14:40:48

nagyon jo!!csak iyg tovabb!!!!
süti beállítások módosítása