HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

68.rész

Izuka 2008.04.07. 14:06

-Szia Riley.-köszönt neki Dean, amikor odalibbent az asztalunkhoz a csaj.

-Szia Dean.-ölelgette Riley vagy 5 percig.

-Riley. Ő itt az öcsém, Sam.

-Szia. Örülök, hogy megismerhetlek, már sokat hallottam rólad, de csak jót.-mondta. Sam csak mosolygott kissé zavartan.

-Ő pedig Sam jövendőbeli barátnője, Samantha.-folytatta Dean.

-Dean. Azért ez nem így van.-préselte a fogai között Sammy. Már Samantha is zavarban volt. Most kíváncsian vártam, engem hogyan mutat be.

-Ő pedig Cathrine.-vetette oda egyszerűen.

Micsoda?! Csak így szimplán Cathrine?! Hogy képzeli?! Huuu, legszívesebben megfojtanám. De nyugi. Nyugodt vagyok, nyugodt vagyok. Nem leszek ideges.

-És mondd csak Dean, mi van veled?-huppant le Dean mellé.-Már ezer éve nem láttalak, de igazából nem változtál.

-Köszi Riley. Te is jól nézel ki.

-Tudod, muszáj a munkám miatt.

-Miért? Mivel foglalkozol?-csúszott ki a számon.

-Fotómodell vagyok.-mosolygott a tökéletes vakító fogsorával.

-Szóval fotómodell.-ismételtem. Nah hiszen, nem is néztem ki volna belőle többet.

-De ez csak mellékes. Egyébként még tanulok.

-Valóban?-húztam fel a szemöldököm. Haha, biztos műkörmösnek, vagy kozemtikusnak...

-Igen. Tudod, az eredeti végzettségem művészettörténész. De úgy döntöttem, továbbképzem magam, és most épp az ógörög nyelvet, és kultúrát tanulom.

-Érdekes.-csak ennyit bírtam kinyögni. Hát ezt aztán végképp nem néztem ki a csajból. Kinézetre olyan tipikus fürdőruha-modell volt. Dean meg csak vigyorgott megállás nélkül. Úgy éreztem, hogy elbőgöm magam. Fogalmam sincs miért, de akkor ott nagyon padlón voltam. Aztán az még rémlik, hogy Sam megkérdezte Riley-t, hogy milyen gyilkosságok vanak itt, aztán az össze többi utánni kiesett. Én csak kavargattam a kávém, és bambultam magam elé.

-Hé, Cat. Mehetünk?-löködött meg Sammy.

-Mi?-tértem vissza a valóságba.-Persze.

Magunkkal vittük Riley-t is. Aztán a kocsinál olyan történt, mint még soha. Dean hátraültette Sam-et, hogy Riley előre ülhessen. Persze azzal a magyarázattal, hogy Riley-nak mindent pontosan el kell mesélnie. Itt már forrtam, de nagyon. Samantha pillantásából kivettem, hogy most nagyon együttérez. De most ezzel nem sokkal mentem. Éreztem, hogy itt baj lesz...És csak ezután érkezett a nap vicce:egyenesen Riley lakására mentünk. Már mindenki felindult. Én még lent toporogtam. Nem akartam felmenni. És nem is mentem. Megvártam, amíg Sam-ék eltűnnek a lépcsőfordulóban, majd gyors irammal elfutottam onnan. Minél messzebb, mielőtt feltűnnék, hogy nem vagyok ott. Gondoltam, majd megoldom egyedül. Nem kell nekem semmilyen Riley segítsége.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr16415146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy 2008.04.09. 20:51:10

ógörög?huh én is koppantam XD am meg de jó hogy írtál! :D kíváncsi vok mi sül ki ebből...gyorsan írd a következőt! :D pusza

Dóri 2008.04.10. 18:07:43

Iza!:DDDDDMost olvastam el az utolsó két részt, nagyon király. Bár így első bliccre én is utálnám Rileyt, együtt érzek:D. Micsoda véletlen, hogy én is töri szakos hallgató vagyok és csipázom a görög történelmet:DD.Nagyon rátapintottál Iza:DDKíváncsian várom a folytatást.Hajrá!!!pussz Ja és még szép csaj is, aki kavart Deannel hmm....most szereztél egy jó napot nekem:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dóri 2008.04.10. 18:10:50

Iza, vajon hol szúrta el Riley Deannel?Egy ilyen pasit futni hagyni,nagy hülye voltam:P

Izuka · http://supernatural.blog.hu 2008.04.11. 12:07:18

Nah, akkor pont jókat írtamXD Hát hogy hol lett elszúrva??? Majd az is kiderül...

Ildy 2008.04.13. 11:00:03

jót írtál igen :D de mikor derül ki???? O.o gyorsan írd léccííííííí! :) pusz
süti beállítások módosítása