HTML

Supernatural-Odaát

Ez egy Odaát-os sztori, aki nézi a sorozatot, annak nem is kell tovább taglalnom, hogy miért jó. De szívesen várok mindenkit. Pusszi!

Friss topikok

  • GerySan: Szia Izu, Írtam mailt Neked, jelentkezz kérlek - életbevágó..! (...) (2018.10.29. 09:35) 121.rész
  • Ildy: Én meg mindkét Winchestert akarom és nem tudom miért vagyok ilyen telhetetlen xD Nagyon jó vagy Iz... (2009.09.23. 23:17) 120.rész
  • Ildy: Az eddigi összes véleményt osztom azt hiszem ennyi elég is :D Naaaaagyoooon örülünk Iza *.* És tén... (2009.09.11. 13:47) 119.rész
  • Zsöni: Naa végre,hogy előkerültél!!!:-)Örülünk,hogy újra látunk téged.Remélem mostmár folytatod a történe... (2009.09.06. 19:02) Élek!!!!
  • Frella: :( (2009.08.24. 11:09) 118.rész

Linkblog

21.rész

Izuka 2008.01.17. 16:00

-Kössz, hogy megvártatok.-lihegtem, miután utolértem őket a motel bejárata előtt.

-Nincs mit.-nevetett Sam.

-Hát Cat. Rád férne egy kis edzés. Nem vagy eléggé formában.-mondta nagyképűen Dean.

-Vicces. Megnézném azért, hogy hogyan futnál te 15 centis sarokkal.-mutattam a cipőmre. Majd bementünk a motelba. Én gyors tárcsáztam anya számát, mert amióta eljöttem, még egyszer sem hívtam fel. Hát mondanom sem kell, hogy jól lehordott. Bár nem lepődött meg, hiszen én ilyen vagyok. Gyors elhadartam neki, hogy mik történtek eddig, majd el is búcsúztam. Aztuán a laptopom elé ültem le, és vadul gépelni kezdtem.

-Nem vagy fáradt?-nézett rám Dean.

-Nem, majd holnap reggel leszek kissé másnapos. Amíg nem alszok el, addig nincs semmi bajom.-magyaráztam, miközben épp Heather-nek írtam egy e-mailt.

-Hát Sam nem így van bekötve.-mondta. De csak akkor értettem meg, hogy mire céloz, amikor felpillantottam a monitorról. Sam már békésen szunyókált az ágyában.

-Elfoglalta az egyszemélyes ágyat?-akadtam ki.

-Aha, de a helyedben nem bánnám, mert reggel ő is másnapos lesz, és akkor jobb, ha nincs mellette senki.

-Szuper. Akkor megint miénk a franciaágy.-állapítottam meg, miközben már ismét a gépem bűvöltem.

-Miért izélsz? Hiszen tesók vagyunk. Vagyis ha Sam a bátyád, akkor szőke logikával is az következik, hogy én is az vagyok.

-Haha. Vicces. De te nem vagy a bátyám.-mondtam, de fel se pillantottam a monitorról.

-Akkor mid vagyok?

-Ismerősöm. Legfeljebb...

-Csak ennyi?

-Igen, miért?-itt már felnéztem rá.

-Jha, semmi.-vont vállat.-Elmegyek megzuhanyozni.-nem mondtam semmit, csak bólintottam.

-Találtam egy érdekes esetet.-mondtam neki, amikor kijött a fürdőből.

-És mi lenne az?-kérdezte. Csak ekkor láttam, hogy egy szál törölköző volt rajta. Hát igen, jó pasi. De persze azért közömbösséget mutattam. Gyors elhadartam neki.

-Oké, holnap majd utánanézünk.-jelentette ki.-De most aludjunk.

-Nem tiltakozom, mert kezd fájni a fejem.-majd én is tök nyugodt szívvel vetkőzni kezdtem.

-Mi lenne, ha nem bámulnál?-kérdeztem, miközben épp háttal voltam neki.

-Nem bámullak.

-Jha, persze.-majd felkaptam az egyik pólóját, és felvettem.

-Szolgáld ki magad.-jegyezte meg morcosan.

-Azt teszem.-majd behuppantam az ágyba.

-Nagyszerű.-mászott be az ágyba.-Én se csóróm el a cuccaid.

-Mert rajtad nem állna ilyen jól.

-Lehet.

-Tudod, hogy van ez. Aki jól néz ki, az mindenben jól néz ki. Nah szóval, ilyen vagyok én.

-Jha, csak el ne bízd magad.

-Már késő, megvolt.

-Jólvan.-adta fel.-Nah, aludj!

-Nah, aludj!-utánoztam, persze jó hülye mozdulatokkal. Erre hozzámvágott egy párnát.

-Ne játssz az életeddel!-fenygettem meg viccesen.

-Már egy ideje azt csinálom. És nem hiszem, hogy egy szöszi jelent rám veszélyt.-gúnyolódott. Erre én vágtam hozzá egy párnát. Sajna túl erősen lendítettem, mert eleredt az orra vére.

-Jhaj, bocs.-mentegetőztem.-Nem akartam.

-Szemmi baj szincs.-mondta pöszén.

-Te bolond, ilyenkor nem előre kell hajolni, hanem hátra.-oktattam ki.

-Kössz, megoldom.-majd kisétált a fürdőbe. Meg akartam várni, de hát 2 perc alatt elaludtam.

Reggel mondanom sem kell, hogy szarul ébredtem. De ahogy megpillantottam Sam-et, láttam, hogy ő rosszabbul van.

-Héé, Sam. Élsz?-másztam át az ágyára.

-Jha, még igen.-ekkor betoppant Dean is. Elkapta a röhögőgörcs.

-Öcsi. Hogy nézel ki?-kérdezte.

-Ne bántsd!-szóltam rá.

-Te nem vagy másnapos?-nézett rám furán.

-De, csak rajtam nem lehet észrevenni.

-Hoztam kaját.-mondta röhögve Dean, amjd odadobta az ágyra.

-Fúúj, Dean. Vidd innen!-nyöszörgött Sam.

-Mi van öcsi? Nem kívánod a hamburgert?-röhögött tovább.

-Én kérek.-kezdtem el matatni a zacsiban.

-Mi van? Én csak azért hoztam, hogy húzzalak titeket.-lepődött meg.

-Azt hittem, hogy a kaját azért hozzák, hogy megegyük.-ültem át a másik ágyra, csakhogy tekintettel legyek Sam-re, majd nekiálltam a hambinak. Sam adagját is megettem.

-Hogy fér egy ilyen kiscsajba ennyi kaja, meg pia?

-Simán. Nah de nem kellene útrakelni?

-Hát nem tudom. Sam, képes vagy arra, amit úgy hívnak, hogy mozgás?-bököte meg Dean.

-Hahaha. Vicces. Szerintem menni fog.-tápászkodott fel. Hát elég nehézkesen ment neki. Azért nagy nehezen lebotorkált a kocsiig, és bedőlt a hátsó ülésre.

-Hééé!-szólt rám Dean.-Ki mondta, hogy lehetsz a mitfahrer? Ez Sam helye.

-De Sam most elfoglalta az enyémet, úgyhogy én meg az övét fogom.

-Nah jó. De ne nyúlj semmihez!

-Jólvan nah.

-Tehát akkor Westwood-ba?-kérdezte Dean.

-Igen, de légyszi menjünk Hellville fele. Ott van valaki, aki tudna nekem segíteni az ügyhöz.

-Mi van?-értetlenkedett.

-Mindegy. Menj Hellville felé!

-Jólvan. Te tudod.

Majd elhajtottunk.

                                                                                 De jó, kint már a harmadik évad megy.

"A háború elkezdődött. Készen állsz?"

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supernatural.blog.hu/api/trackback/id/tr27301019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wikike 2008.01.18. 13:20:21

hjujjj ez a sztori annyira jó!!!ami meg a filmet illeti,ma is megnezem....asszem, hogy ma lesz.nem?es gyorsan ird a kovetkezot!!!
süti beállítások módosítása